♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Siden vi nå er veldig LEI de anonyme skitt kasterne her inne som ødelegger stemningen.. kanke vi bare bli enige om å IKKE svare på innleggene dems..da vil innlegene veldig fort havne nederst på lista å etterhvert forsvinne ut i de andre sidene...2,3 og 4 osv.. så kan de/den prsonen/e bare slenge med leppa så mye dem vil.. har en mistanke om at det er ett par av anonym innleggerne her som svarer på sine egne innlegg å signerer med anonym.. da skriver de gjerne; "ja enig med deg osv.." bare for at vi andre skal TRO at det er flere som er enig med dem i at fks: VI MÅ SLUTTE Å SKRIVE OM MA OG SA! herregud... nei jenter! kan ikke vi lavær å svare på sånne teite innlegg? å heller svare på de som er orntlige.. . ... .. enig ? ps: har ingenting imot anonyme som skriver vanlig å ikke slenger dritt eller er frekk.. såklart man må få være anonym avogtil om man ønsker det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juni 2006 ..noen som føler seg truffet? isåfall ikke sleng med leppa på denne tråden.. begrens drittpreiken,slutt å trykk på "anonym" knappen, å klarer du ikke det..for guds skyld.. ikke oppsøk ett "gravid" forum mer.. for der VIL det og kommer ALLTID til å være gravide som spør om de samme tingene 100-hvis av ganger!! Kan du ikke godta det..ja da skal du jammen lete LENGE etter ett forum som det ikke vil være mange like spørsmål om de samme tingene om å om igjen.. er en del av det å være gravid..lure litt..spørre å finne ut av usikkerheten.. men hvis du/dere "anonym/e" vil bruke DERES tid i graviditeten til å sitte forran dataen å surmule å legge inn uhyggelige innlegge har ja da er det kun du/dere som taper på det! fokus på babyen kanskje? ikke på oss andre som bare prøver å finne ut av ting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Godt forslag, men ser ikke at det kommer til å fungere. Det er alt for mye gjennomtrekk her. Som jeg ahr sagt tidligere, jeg har vært innom her i 4 år, og det har vært det samme hele tiden. Men for all del, vi må gjerne gjøre ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Enig med deg,jente 22 år... det er jo veldig feigt å skrive masse drit og uhyggelig ting ,og så signere med anonym.. Æ har brukt anonym knappen hvis det e noe "flaut" æ har skrevet om,eller sånt,du skjønner.. Æ syns d e trist med slike innlegg a la "BIM irriterende..." Håper d bare var en som hadde en dårlig dag,og lot d gå ut over oss her på 1.tri... Vi MÅ være snill med hverandre her!!!!!! Ellers blir det uutholdelig å være her, man tør ikke spørre mere ifall noen skal syns det er kjempeteit og dumt av oss.. Vær grei med hverandre, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 1. juli 2006 #5 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de har anonym-knappen i det hele tatt. Jeg har brukt den noen ganger hvis jeg spør om "flaue" ting, men somregel glemmer jeg å trykke på anonym-knappen når jeg svarer igjen, så for meg hjelper det lite;) Jeg er enig i at anonym knappen er grei i de tilfellene, men hadde den blitt fjernet, hadde man jo bare kunnet endre nicket midlertidig til noe annet mens man spurte om det flaue... tviler på de sure anonyme hadde giddet gjøre det hver gang de ville slenge ut noe galle, og da hadde vi kanskje fått ned antall sure anonym-innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #6 Del Skrevet 1. juli 2006 Er einig. Er ikkje den mest aktive her inne, men får heller ikkje lyst til å skrive å mykje, når ein les kva svar andre har fått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 1. juli 2006 #7 Del Skrevet 1. juli 2006 Bare smiler jeg ) For første gang har jeg våknet med en liten kul på magen. Har hatt litt kulemage om kvelden, men idag når jeg våknet var den der enda ) Men ja jer er såååå enig. Igår når jeg satt her inne ble jeg bare shempe deppa av å lese et innlegg her. Forstår ikke hva som er meninga med å skrive slik. Jeg har sikkert 1000 spørsmål. Er det så rart da,??? Er min første graviditet og trives godt på BIM. hehe... ÅÅÅÅÅÅ sola skinner idag ) Blir bare så glad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 1. juli 2006 #8 Del Skrevet 1. juli 2006 Helt enig med deg; Godt tiltak!!! Håper flere følger opp denne. Forøvrig er vi jo alle anonyme her inne; nicket vårt ordner jo med det )) Skjønner derfor ikke at noen har behov for å signere med anonym. Skjønner heller ikke hvorfor det er lov å signere med anonym her kontra f.eks forumet " assistert befruktning" hvor det ikker er mulighet til å gjøre det.. Ingen spørsmål er flaue heller, vi er jo mange som opplever ting for første gang enten vi er gravide med nr 1, 2 eller... Dette er jo et glimrende sted å stille spørsmålene vi har for det er jammen mange med kunnskap her, eller bare tilsvarende erfaringer... Ha en god dag jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #9 Del Skrevet 1. juli 2006 FY F... så j..grinete folk var her da!!! Forumet er åpent for alle, og at noen vil snakke om SA/MA har inne det må da vel være greit!?! Hvis du ikke vil lese om det kan du vel bare lavær å gå inn på siden selv vel... For en hormonell jeng!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 1. juli 2006 #10 Del Skrevet 1. juli 2006 HAHAHAHA... Jeg bare måtte... Er helt enige med dere, at drittslenging bør utebli fra disse sidene... Og vi er jo anonyme selv om vi bruker nicket... Jeg for min del foretrekker å svare de som bruker et nick. Så blir ikke noe vanskelig for meg å lavær med å svare disse sure anonyme ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juli 2006 men jeg VET at de som signerer med anonym gjør det fordi de ikke vil at vi skal vite hva de kaller seg her inne.. å det er feigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 1. juli 2006 ..nå sikta jeg til dem som slenger med leppa! jeg har oxo singert med anonym i likhet med noen av dere andre om jeg spør om noe som er litt "mongo" hehe.. er jo love det da!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå