Gå til innhold

noen som har/hatt det sånn som meg? litt vondt?

♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

jeg har hatt mens smerter/murringer siden EL dagen. dagen da mens sku komme hadde jeg VONDT! å det har fortsatt å murre veldig til tider er det veldig som mens smerter! er ubehagelig... hvor lenge er det vanlig å ha sånne smerter? er jo i beg. av uke 5 så det kanke være voksesmerter.. blir redd det er beg. på spontan abort..huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her murrer det titt og ofte, og stikker her og der. Tror det er helt normalt, bare livmoren som strekker seg har jeg hørt. Smerter ved spontanabort skal vanligvis være veldig sterke og ikke til å ta feil av (skal ikke være helt skråsikker her, men det er det folk har sagt for å berolige meg!)

Bekymrer meg litt jeg og når det stikker til, men roer meg når det går over med en gang. Bare spirene som vokser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker:-o) ble litt roligere nå.. har ikke smerter i livmor..det er vel på sida!

er så mey nytt som skjer i kroppen at jeg vet ikke hva som er normalt å ikke! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har hatt det på akkurat samme måte som deg, både mens murringer og vondt i korsryggen.

Tror det er helt normalt og ingenting å bekymre seg for;)

M.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå..*roligere* men jeg hadde lixom forestilt meg at det skulle gå over etter mens dagen (ikm)-- men neida.. gjorde ikke det..får bare tenke at kroppen jobber fælt nedi der.."romsterer litt" ... å at det å kjenne litt ikke er farlig... takk for svar da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Måtte bare svare på dette innlegget ditt, egentlig helst med litt spm :P

De siste 3 ukene ca har jeg gått med småvondt i magen, på en måte slik jeg pleier å ha den dagen jeg får mensen.

Mensen min er nå en uke for sen, og jeg håper jo kanskje at det er fordi jeg er gravid etter det jeg leste i ditt innlegg, selv om jeg tok en test idag å den var negativ.. :/ Tok den sent på dagen, når jeg kom hjem fra jobb, så det kan jo kanskje være derfor? Åsså det at jeg ikke er så veldig langt på vei i tilfelle. Etter mine beregninger skulle jeg fått mensen rundt den 20-22, å jeg er veldig regelmessig ellers.

Tenkte jeg skulle vente en stund til med å ta en ny test, en uke, hvis jeg klarer å vente så lenge, å om mensen ikke kommer.

Jeg er veldig oppblåst da.. Er du det? Det pleier jeg også være ca en uke før mensen kommer, men håper jo at den ikke kommer, når den ikke er kommet til nå.

Jeg har aldri tidligere vært gravid, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter.. Ikke har jeg ømme bryster, og det får jeg alltid når mensen er rundt hjørnet.

Håper jo at det er min tur nå, men tør ikke tro det..

Beklager at innlegget ble litt langt :P

Lykke til med din lille spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei både HI og frøken håpefull!

Jeg hadde menssmerter da jeg testet posetiv. Og i senere tid... Faktisk så har jeg vondere enn når jeg har mensen...

Men det er livmoren som vokser og strekker på leddbåndene (eller hva det heter)

Legen min forklarte det med at livmoren henger i mange "tråder", og når den vokser så blir disse trådene dratt i. Dermed blir det vondt.

Og jeg er skikkelig oppblåst!! Og har vært det siden før jeg tok testen... Kan ikke skule at jeg er gravid nei...

Lykke til til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde egentlig jeg også tenkt, men det gjorde altså ikke da....men tenk alt som skjer i magen, da...ikke rart det gjør litt vondt:):)

Det går nok bra:)

m.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...