Gå til innhold

i kveld er mini aktiv...:)

Anbefalte innlegg

Er det noe liv her i kveld da? Sitter her hjemme alene, samboer er på jobb...morro..:)

Så ta driver jeg å "komuniserer" litt med mini i magen..:) Ligger å hører på hjerteslagene, men i kveld er h*n aktiv ja...

Plutselig er lyden kjempe tydelig, så plutselig blir den svakere, så må jeg følge etter h*n som driver å suser inni der....hehehe..:)

Er det ikke sove tid snart.....hehe...

Finner iallefall lyden hver dag nå med babywatcheren min, så det er tydelig at mini blir større og begynner å bevege seg litt mer "i magen" liksom...:)

Ellers har dere det bra i kveld? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5521082-i-kveld-er-mini-aktiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Iselin! Her alt vel i kveld. En veldig aktiv baby her også gitt. Jeg har ikke babywatcher, men kjenner han jo. Oftest når jeg er rolig, selvfølgelig. I sta kunne vi se det utapå maven, det var sprøtt. Liten fotballspiller tror jeg! Hvor langt på vei er du? Jeg er akkurat 21 fullgåtte i dag =)

Jeg er 13+4 i dag, så jeg har dessverre ikke den privilegien du har med å kjenne den lille sparke..:):) Er misunnelig for det altså, skulle ønske jeg var noen uker lenger sånn at jeg kjente liv. :)

Men det er gøy når man hører eller kjenner liv syntes jeg. Ringte akkurat samboer som er på jobb for å fortelle at det er masse liv i kveld og den lille har det bra..:)

Får du jente eller gutt? Jeg tror jeg får jente, blitt spådd av en synsk både på privaten og her på nettet så... Hmm, når jeg leser inlegget ditt ser jeg at du sier han..:)

Har du mistet en også, siden du har en jenteengel i himmelen.. Uff, sånnt er ikke noe koselig... Når har du termin da?

Jeg kjente liv denne gangen rundt uke 14 faktisk, så plutselig merker du nok den lille! Veldig rar følelse. Har du noen fra før?

Det må være stas å ha en sånn babywatcher. Da kan man liksom følge meg selv, og vite at alt er i orden.

Jeg har en liten gutt i maven =) Det så vi helt klart og tydelig på ultralyden gitt. Ikke sjenert denna fyren nei! Hi hi! Jeg så utstyret før jordmor sa hva det var! Tjihi! Vi ville vite det da.

Mistet lille Celine da jeg var 21 uker på vei i romjulen. Det har vært en vanskelig vår, men likevel en stor trøst å bli gravid så fort etter fødselen. Veit ikke hvordan jeg hadde klart å holde meg oppe ellers. Så det er litt skrekkblanda fryd det sv.skapet her, og vi er jo akkurat der nå som vi var da vi mistet henne, så det er også veldig vanskelig. Men dette skal gå bra. Får tettere oppfølging og sånn nå så. Det som skjedde skjer svært sjelden, så man får jo bare stole på det.

Jeg har termin 12. nov. En liten nisse! Nesten! Du da? =)

Uff da, trist å høre om lille Celine, men det går nok bra denne gangen. Sånnt skjer ikke to ganger, så mye uflaks går det bare ikke ann å ha, så denne gangen går det bra skal du se. Men jeg skjønner selvfølgelig uroen din. Det er klart en sånn opplevelse glemmer man aldri.

Ja, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den babywatcheren altså. Var litt irritert på begynnelsen, for vi lette og lette etter lyd, men det tok 100 år før vi fant den, så den holdt på å gå i veggen her et par ganger...hehehe, men nå går det kjempe lett å finne den, så nå er det bare morsomt og koselig.

Nei, har ingen barn fra før, samboer har en datter han ikke har noe kontakt med, men dette er vårt første barn sammen. Vi gleder oss masse til å bli foreldre nå:) Har du noen fra før?

Annonse

Ja, det er kjempe trist. Hun mangler her liksom. Skulle kommet rundt 10. mai. Men hun er med oss i hjertene =) Og sånt skjer ikke to ganger nei. Da har man maks uflaks. Synes jeg har hatt nok uflaks akkurat nå. Så, vi får bare tenke realistisk og ta en dag av gangen. Koser oss veldig med krabaten i maven.

Hvor mye betalte du for babywatcheren a? De er ganske dyre, er de ikke? Men verdt penga høres det ut som ;o) Hva ligger hjerteslagene på da? Husker at Celine hele tiden lå rundt 160, og han i maven nå har ligget på mellom 135 og 150 omtrent.

Så koselig med førstemann =) Vi har ingen fra før, bare engelen vår da. Så trist at han ikke har kontakt med datteren sin. Skjønner at dere gleder dere. Det gjør vi også. Stygt å si det, men ønsker virkelig at denne sommeren går fort! Hi hi, også jeg som er sååå glad i sol og sommer dah! Men, den går jo som regel alltid fort. FOR fort!!!

Tenk på noe navn eller?

Jeg betalte ca 1200 da var det med frakt og hele pakka, angrer ikke et sekund på det kjøpet... Fant ikke babyen i dag morges da, så jeg er litt bekymra nå, men den ligger sikkert sånn at man ikke kan høre. Sliter litt med å høre om morgenen også, sånn var det i går morges og. Så skal ta en sjekk når jeg kommer hjem igjen etterpå.

Hjerteslagene hos den lille i magen ligger mellom 153-160 ca. Så det slår fort der nede.:) Men det er jo bare positiv...

Mistet en i januar vi også, skulle hatt termin i august. Husker ikke helt når, for nå tenker jeg ikke så mye på det. Var jo tidlig i svangerskapet vi mistet da. Men har mistet en tvilling til den som ligger i magen nå da. Ble oprert for exu jeg, 15 mai i år. Men så i tilegg til den som satt i egglederen som måtte fjernes, så satt det en på riktig plass i livmoren også, så det er faktisk et lite mirakel jeg har i magen. :) Men jeg tenker ikke så mye på det heller egentlig. Mini i magen overlevde, og da må vi ta vare på den og ikke tenke på alt det triste. Det ordner jo ikke ting uansett det...:)

Det er velbrukte penger det =) Skjønner at man kanskje kan bli litt nervøs når man ikke finner den, men det er som du sier, det er fort gjort at de ligger sånn til at man ikke hører. Jordmor ville ikke høre på meg før i uke 16. Så selv de mest erfarne tør ikke! Den hilser nok på deg seinere i dag!

De hjerteslagene kan jo tyde på jente i hvert fall ja =) Spennende å se på ultralyden da. Har du fått time til det eller?

Isj, å miste er ikke noe ålreit, uansett når det skjer liksom. Men sjansen er jo 50/50 de 3 første mnd., men likevel sårt kan jeg tenke meg. Har ikke mistet tidlig selv.

Jøss, derfor nicket mirakel ja! Guri, tenk at det er mulig da. Den lille har kjempet hardt den da! Vært med gjennom operasjon og hele pakka. Du skal se det er ei lita sterk jente der inne, eller en hardhausa guttemann =)

Nei, nå får jeg løsrive meg fra bim, ut å feire bursdag til ei venninne! Ha en fin kveld =)

Ja, skal til UL 4 august, så det gleder vi oss kjempe masse til. Da får vi virkelig vite hva det blir, om babyen ikke er for sjenert...:)

ja, fant "henne" til slutt i dag, etter masse leting. Jeg ble skikkelig urolig jeg nå.. redd for at noe hadde skjedd. Nesten før jeg ringte til lege..jaja, men hun gjemte seg bare. Luringen.

Ja, den lille i magen har virkelig fått hard medfart i begynnelsen, narkose, morfin, antibiotika, sprøyter og smertestillende til den store gullmedaljen så... Det er helt vanvittig..:) Men alt er normalt nå, virker normalt i følge legen som tok siste UL på meg.

I kveld blir det kino på meg og en veninne... The Omen, spennende. Elsker skumle filmer... Ha en fin kveld på bursdag selskap da.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...