Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 hvor mye skal hcg nivå ligge på når man er 4 uker på vei.takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 beklager.. vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror det er rundt 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror testene hos legen (og kanskje cb?) slår ut på 50, og man skal kunne teste på IKM, da er man som regel 4 uker på vei. Vil derfor tro at rundt 50 er ganske normalt, men det kan variere mye fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 hei..du jeg vet ikke jeg heller men jeg så ett innlegg her for litt siden om du blar ca mellom 2-4 dager tilbake.. om ca HCG-nivå de forskjellige ukene..! ellers kan det jo gå ann å søke på google.. der finner du sikkert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå