Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg startet i dag med en lavkarbo-diett, mer eller mindre ketolyse-kuren med max 15g karborhydrater per dag. Dette skal bli spennende, har aldri prøvd noe sånt før! Har gått ned nærmere 20 kg etter fødsel for tre måneder siden, men det har stoppet totalt opp for meg. Nå prøver jeg noe nytt, og foreslår at dere andre som følger lavkarbo blir med på faste veiedager:) Kanskje skrive inn hva vi veier i morgen, som startvekt, og deretter finne en veiedag som passer de fleste? Greit å høre andres erfaringer, og motta støtte og tips fra andre som bruker de samme prinsippene:)
Frøken Fjong Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Vil anbefale deg å lese dette før du begynner: http://www.iform.no/pub/art.php?id=79 Lykke til uansett :-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Jeg skal begynne på South Beach livsstilen i morgen. Det er jo også en lavkarbo diett. Så jeg henger meg på veiing.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Så flott!!! Jeg begynte ketolysekuren på fredag, og har til nå gått ned 2,5 kg:) Kjempefornøyd!!! Nå er jeg i ketose, sjekket urinen min på jobben i dag, og da skal visst fettet mitt få gjennomgå, så dette blir spennende! Litt tøft innimellom å ikke kunne spise frukt eller annet søtt, men dette med poteter og brød har gått overraskende bra. Er egentlig alt for glad i pasta, potet, ris og brød, men dette var ikke ille i det hele tatt. Håper det går bra for deg med south beach også, når passer det deg å ha veiedag? Ned i vekt, dette blir bra!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Blir så oppgitt over denne dålige motivasjonen min. Synes det ble for mye styr for min del. Plutselig hadde jeg ikke de matvarene jeg skulle bruke,osv. Mulig ketolysekuren er bedre sånn sett. Men jeg skal kutte ut poteter,ris, pasta osv en god stund. Og ikke spise noe snop og minimalt med sukker en periode. Har gått ned 1,5 kg siden mandag. Så da er det 2,5 kg til 60kg. Som er mitt første delmål innen 7.aug. Tror jeg må få trent litt også i denne perioden. Kom gjerne med tips til hva jeg kan spise.
7th heaven Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Ammer dere når dere har tenkt å gå på lavkarbokurer?Det anbefales IKKE at man går inni ketose når en ammer,bare så det var nevnt..Jeg har selv gått på atkins,men ikke vært i ketose siden jeg oppdaga jeg var gravid og nå ammer jeg,så det er også utelukket å være i ketose nå.Ellers passer jeg på å få de fleste karbohydratene fra grønt,og masse fiber.Og masse trilleturer.Poden sover i vogna så lenge den beveger seg..
Anonymiana Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg spiser lavkarbo og er veldig fonøyd med det! På www.lavkarbopikene.no kan man kjøpe masse forskjellig lavkarboprodukter.
nattinatt Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hallo Henger meg på eg og!!Har gått på ketolysekuren i ca 9 veker, og har gått ned ca 5 kilo.Målet mitt er 59 kilo, og eg veger 64 no. Det stoppa opp litt ei stund på meg, så no holder eg på med nilling som det vistnok kalles.Enda litt minder ingredienser å ete på.Og det ser ut til å hjelpe,pilen er på vei nedover igjen.Krysse fingrene for at det er enda meir ned neste torsdag.(Måtte ta veiing idag,skal vekk) Lykke til resten av dere og, dette skal me klare!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå