Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 hei, er det flere enn meg som skal ha baby i begynnelsen av feb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 vi har termin samme dag:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 9 februar jeg Ganske likt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 1. juli 2006 #4 Del Skrevet 1. juli 2006 12 februar ) hihi og en liten kul på magen idag når jeg våknet. (må bare si det, litt stolt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 1. juli 2006 #5 Del Skrevet 1. juli 2006 Midten av feb jeg da; den 16. Det føles så leeenge til ;o) Er det forresten noen av dere som dagdrømmer om hvordan det vil bli den første tida etter fødselen? Jeg ser av og til for meg knerten, litt skrukkete og rød i huden, i hvit body og med en hvit liten lue i ei lita seng... sukk... ,o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en herlig gutt:) Skrevet 1. juli 2006 #6 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg har termin 9 februar:) hvor gammel er du og hvor kommer du ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei. Jeg har også termin 9 februar. Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresse Skrevet 3. juli 2006 #8 Del Skrevet 3. juli 2006 har termin 14 feb, fra trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #9 Del Skrevet 3. juli 2006 hallo, termin 15 februar..stavanger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #10 Del Skrevet 3. juli 2006 ifølge siste mens har jeg termin 7 feb..;)men tror det kan bli skøvet litt fremover..skal til legen på onsdag..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 4. juli 2006 #11 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har også 10 Februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå