Gå til innhold

Noen som er leie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Og når ble dere det? Noen som har barn fra før: Når ble dere drittlei av å være gravid? Det lurer jeg på. Jeg er ikke lei enda. Så vet dere det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke direkte lei, men klar for fødsel har jeg vært i et par uker. Altså fra uke 36-37. Har et barn fra før. Regner ikke med at jeg blir direkte lei i og med at jeg på en måte helst ville unngått fødselen, men ut må jo babyen...

Skrevet

Jeg er ikke lei og jeg er i uke 32 da. Tror det skal litt til før jeg er lei denne gangen siden jeg har fødselsangst.

Skrevet

Jeg begynner å bli lei....men har ennda 6 uker ijenn....har nok mye med å gjøre at jordmor sa jeg kom til å føde lenge før termin så jeg har liksom vært innstillt på d.

Skrevet

Veldig opp og ned på dagene.... Føler jeg meg i bra form er alt i orden, men så kommer det en dag som alt er galt og det gjør litt vondt både her og der, vann i kroppen, jeg mister alt jeg tar i i gulvet osv...... - da er jeg ganske lei....!! JM sa til meg at jeg kunne få lov til å bli lei sånn rundt 10 august - har termin 2... Ja, haha det var jo morsomt, synes jeg.....!!!! Så i dag er jeg litt lei, men håper på en bedre dag i morgen!!! :o)

Skrevet

***rekker opp hånda****

jeg er lei! og er bare i uke 33!

er så tung at setter jeg meg på gulvet er det en kamp å komme opp!

-er ikke like lei hver dag men akkurat i dag....

Skrevet

Jaaaa nå er jeg lei... Det siste jeg gjorde nå før jeg la meg var å kaste opp litt igjen.... Æsj ja nå vil jeg bli fredig med denne elendige formen...

Skrevet

jah, nå er jeg lei. har tre uker igjen og føler det er en evighet..håper at ho kommer føre tiden:):)

Skrevet

Jaaa jeh er kjempelei!!! Termin idag..har ligget inatt og vert kvalm og kjent på murringer i ryggen og magen.. Men nå har d stoppet opp. Vil føde nå!!! Send meg litt fødestøv da jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...