Janne A (24/9) Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 ..Og når ble dere det? Noen som har barn fra før: Når ble dere drittlei av å være gravid? Det lurer jeg på. Jeg er ikke lei enda. Så vet dere det.
A4 Husmor.... Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Er ikke direkte lei, men klar for fødsel har jeg vært i et par uker. Altså fra uke 36-37. Har et barn fra før. Regner ikke med at jeg blir direkte lei i og med at jeg på en måte helst ville unngått fødselen, men ut må jo babyen...
haater husarbeid Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg er ikke lei og jeg er i uke 32 da. Tror det skal litt til før jeg er lei denne gangen siden jeg har fødselsangst.
Brummeline3barnsmor Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Jeg begynner å bli lei....men har ennda 6 uker ijenn....har nok mye med å gjøre at jordmor sa jeg kom til å føde lenge før termin så jeg har liksom vært innstillt på d.
Stine og Ola Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Veldig opp og ned på dagene.... Føler jeg meg i bra form er alt i orden, men så kommer det en dag som alt er galt og det gjør litt vondt både her og der, vann i kroppen, jeg mister alt jeg tar i i gulvet osv...... - da er jeg ganske lei....!! JM sa til meg at jeg kunne få lov til å bli lei sånn rundt 10 august - har termin 2... Ja, haha det var jo morsomt, synes jeg.....!!!! Så i dag er jeg litt lei, men håper på en bedre dag i morgen!!! )
Klukkhøna Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 ***rekker opp hånda**** jeg er lei! og er bare i uke 33! er så tung at setter jeg meg på gulvet er det en kamp å komme opp! -er ikke like lei hver dag men akkurat i dag....
shanty73 Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Jaaaa nå er jeg lei... Det siste jeg gjorde nå før jeg la meg var å kaste opp litt igjen.... Æsj ja nå vil jeg bli fredig med denne elendige formen...
mamma->Martine Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 jah, nå er jeg lei. har tre uker igjen og føler det er en evighet..håper at ho kommer føre tiden:)
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Jaaa jeh er kjempelei!!! Termin idag..har ligget inatt og vert kvalm og kjent på murringer i ryggen og magen.. Men nå har d stoppet opp. Vil føde nå!!! Send meg litt fødestøv da jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå