Gå til innhold

Babyen min er fortsatt større enn alle andre jeg har hørt om!

Anbefalte innlegg

Stiller spørsmålstegn ved min godklomps enorme vekst, ingen slår ham! Han spiser mye ja (bare pupp), men likevel! Folk blir sjokkert når de hører hvor tung han er. Da han var 2 mnd var han 8 kg og 64,5 cm lang. Kjempetjukkas! Nå er han ti uker gammel og han nærmer seg 9 kg! Broren var også stor, men "bare" 8 kg da han var 4 mnd. Ingenting i forskjell til lillebroren sin.

Han var godt under 4 kg da han ble født. Jeg og sambo er ikke overvektige, men sambo er ganske lang.

Jeg føler overhodet ikke jeg håndterer en baby på litt over 2 mnd. Han ligger godt foran i både den motoriske og sensoriske utviklinga. Han er bare kjempesøt og supergod, men hvor stor har han egentlig tenkt å bli??!! :)

Fortsetter under...

Det jevner seg nok ut når han blir meir aktiv (5-6-7 mnd). Guten vår var og forholdsvis stor (dog ikkje så stor som din) og eg lurte på om han aldri skulle roe ned tempoet litt... Men det skjedde omtrent med det same han begynte å få sansen for å rulle, og no (9 mnd) er han omtrent på gjennomsnittet for gutar.

Det går seg til. Og det er godt at dei har litt å "gå på" viss dei blir sjuke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...