Gå til innhold

kjenner ingen bivirkninger jeg av pergoen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sa her en an dag at jeg ikke hadde bivirkninger av pergoen, men nå er jeg kommet til dag 12 i syklusen og i går tror jeg nok det skjedde et eller annet... Har vært skikkelig rar i magen både i går og i dag og føler meg på en måte nummen i hele kroppen. Litt vanskelig å forklare, men tror det har noe med pergoen å gjøre iallefall. Kanskje du vil merke noe etter hvert, men er vel ikke alle som får bivirkninger.

Jeg hadde ingen bivirkninger jeg heller, hadde enkel kur. Vat forberedt på å få alle bivirkningene jeg. Ved IKM hadde jeg ømme pupper, og trodde det skyldes pergoen, men så viste det seg at jeg var gravid. :o)

Så nyt pergo uten bivirkninger, noen sliter visst skikkelig med disse.

Jeg sliter veldig med hodepine etter at jeg begynte på dobbel pergokur. Eller det begynte på femte/siste pergo dagen og jeg blir ikke kvitt hodepinen. Jeg var forberedt på å få alle bivirkninger og her sitter jeg med det verste føler jeg. Dundrende hodepine hele tiden, som ikke engang slipper taket når jeg sover eller har sovet. Så vær glad hvis du ikke får noen av bivirkninger av pergoen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...