tassi2venterjente12oktober Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg kjenner endel når jeg er i ro, men i dag ganske lite. Jeg er 25+4. Kjenner omtrent aldri noe når jeg er i bevegelse. Skal man kjenne mye nå? Jeg er førstegangs gravid.. Har babywatcher, og hører hjertet slår fint hver dag.
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 hei jeg er akkurat like langt på vei som deg. Jeg kjenner gost med liv hver dag. Men det er når jeg sitter i ro eller ligger. ofte mer på morgen og kveld! Jeg har litt foranliggende morkake så sparkene kjennes mer inn i magen og mot rygg , hvis su skjønner, Jordmor så at man fra disse ukene skal kjenne noe liv hver dag. er du i tvil eller bekymret så ring føden. Det er du som kjenner dette best.
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg er også i uke 25. Dette er mitt andre svangerskap. Det er helt normalt at man nesten ikke kjenner bevegelse når man er i aktivitet men desto mere når man er helt i ro. Tenk deg at når du beveger deg så blir babyen vugget i søvn og ro. Når du er i ro våkner det til liv inni magen for mor vugger ikke på den lille. Det eneste du trenger er å passe på at du kjenner liv hver dag. Hvis ikke ta kontakt med føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå