Gå til innhold

Hvor mye liv i uke 25-26?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner endel når jeg er i ro, men i dag ganske lite. Jeg er 25+4. Kjenner omtrent aldri noe når jeg er i bevegelse. Skal man kjenne mye nå? Jeg er førstegangs gravid.. Har babywatcher, og hører hjertet slår fint hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg er akkurat like langt på vei som deg. Jeg kjenner gost med liv hver dag. Men det er når jeg sitter i ro eller ligger. ofte mer på morgen og kveld! Jeg har litt foranliggende morkake så sparkene kjennes mer inn i magen og mot rygg , hvis su skjønner, Jordmor så at man fra disse ukene skal kjenne noe liv hver dag. er du i tvil eller bekymret så ring føden. Det er du som kjenner dette best.

Skrevet

Jeg er også i uke 25. Dette er mitt andre svangerskap. Det er helt normalt at man nesten ikke kjenner bevegelse når man er i aktivitet men desto mere når man er helt i ro. Tenk deg at når du beveger deg så blir babyen vugget i søvn og ro. Når du er i ro våkner det til liv inni magen for mor vugger ikke på den lille.

Det eneste du trenger er å passe på at du kjenner liv hver dag. Hvis ikke ta kontakt med føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...