Gå til innhold

nesten ny her inne jeg. :)

Anbefalte innlegg

er vel egentlig prøver,offesielt fra etter ferien, mistet i uke 20 for 4 år siden,og har siden hatt fullstendig babysperre..har vært veldig tøfft for både meg og sambo. men nå i vår følte jeg at jeg igjen kan tenke meg å beg prøvingen. :) så nå etter huskjøp,oppussing,innflytting osvosv er jeg klar for å gjøre 3 av oss 2. har vært innom her,mest på skravlesiden i noen mnd nå.

ha en fin fin kveld alle sammen, og veldig lykke til med prøving og jeg krysser fingrene for LASSEVIS av positive terster fremover. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5519861-nesten-ny-her-inne-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hehe..e vest nån så driv å skriv nå supspekte syke innlegg, og bare lage pes,men strengt tatt så ork eg ikke å bry meg lengre altså,de så skriv for å provosere og får svar,skriv jo bare mer.. bensin på bålet liksom.. så er sånn oppildet stemning, så nå kommer jeg hit til dere heller da! :)

takk takk ¤•.¸¸.•*×emblamamma×*•.¸¸.•¤!

tror det kan ha mye å si å kunne prate med dere her inne. er liksom ikke sånt jeg gauler ut om til alle jeg kjenner akkurat,åsså e d greit å ha nån å dele erfaringen med da. :) ha en fortsatt fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...