OhBaby! Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 er vel egentlig prøver,offesielt fra etter ferien, mistet i uke 20 for 4 år siden,og har siden hatt fullstendig babysperre..har vært veldig tøfft for både meg og sambo. men nå i vår følte jeg at jeg igjen kan tenke meg å beg prøvingen. så nå etter huskjøp,oppussing,innflytting osvosv er jeg klar for å gjøre 3 av oss 2. har vært innom her,mest på skravlesiden i noen mnd nå. ha en fin fin kveld alle sammen, og veldig lykke til med prøving og jeg krysser fingrene for LASSEVIS av positive terster fremover.
fru grim Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Hei og velkommen ) Fryktelig trist å høre om den du mistet, det høres helt forferdelig ut!!! Håper alt går mye bedre nå og masse lykke til til dere også!
*Anna* Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Velkommen som prøver! Mye koseligere her inne enn på skravlesiden ) Masse lykke til fremover, det er en spennende tid!
OhBaby! Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 takk takk! velger å bare fokusere på alt positivt,og prøve hardt å ikke la forrige gang overskygge alt. ja,er en del styr på skravlesiden gitt..
Alba44 Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Hei igjen stine26. Svarte deg også på skravlesiden. Koselig å se deg her inne =) Håper det klaffer for oss begge snart! Lykke til.
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Velkommen velkommen:) Håper at det ordner seg for deg denne gangen! Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 va skjer inne på skravlesiden a?? gi meg litt sladder;)
OhBaby! Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2006 hehe..e vest nån så driv å skriv nå supspekte syke innlegg, og bare lage pes,men strengt tatt så ork eg ikke å bry meg lengre altså,de så skriv for å provosere og får svar,skriv jo bare mer.. bensin på bålet liksom.. så er sånn oppildet stemning, så nå kommer jeg hit til dere heller da!
OhBaby! Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2006 ja,er bare å krysse fingrene alba32!! søsteren min fikk i mai,og hun er 5år yngre enn meg,litt kjipt,men,men..
melkekua™ Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Trist å høre om hva som har skjedd! Men synes du viser godt mot når du/dere begynner med prøvingen igjen ;o) Lykke til videre! Håper det sitter en spire for deg snart som klorer seg godt fast )
OhBaby! Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2006 takk takk ¤•.¸¸.•*×emblamamma×*•.¸¸.•¤! tror det kan ha mye å si å kunne prate med dere her inne. er liksom ikke sånt jeg gauler ut om til alle jeg kjenner akkurat,åsså e d greit å ha nån å dele erfaringen med da. ha en fortsatt fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå