Gå til innhold

Morkake foran og spark.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg må si at jeg ikke skjønner helt....

jordmora mi sa at jeg har foranliggene morkake, men morkaka var på venstre sia av magen og babyen på høyre, hadde også så stor morkake at det ble dårlige ultralydbilde. vi så jo nurketveldig godt. men h¤n loekte og gjemte seg godt. men morkaka var tykk og god....

skjønnerikke helt da, da ligger den jo på siden.....????!!!

har kjent siden jeg var 11-12 uker på vej. h¤n spreller som en galning, var på ultralyd første gang 11_12 og lå ikke i ro et sekund. helt i villter... hehe

Nå er jeg litt på gyngende grunn her, men jeg tror at man har foranliggende morkake om den er på framsiden i det hele tatt. Dvs. enten den er på siden eller på midten. Tror ikke de skiller på noe annet enn "ut mot verden" og "inn mot kroppen"... om du skjønner.

Annonse

jeg tror jeg har foranliggende morkake. jeg selv kjente liv utenpå magen fra uke 21/22, mens mannen min (som nok ikke visste hva han skulle kjenne etter) kjente det i uke 23. Babyen vår har ligget på tvers, så har kjent masse liv på begge sider av magen, men ikke midt på. nå tror jeg den har snudd seg og ligger langsgående i stedet, og kjenner masse masse liv modt på og oppe og nede! er i uke 30. dette er gøy!

Jeg er 24+0 idag og gubben har fortsatt ikke kjent noe utenpå magen.. :-) Men det har jeg gjort.. Men det er svært svakt. Jeg kjenner det godt inni.. Men ikke midt på magen, kun på sidene og nedover og oppover. Nesten så jeg kan kjenne hvor morkaka er pga.lite spark akkruat der..Men håpe rat om en månedstid er det tydelige spark overalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...