Gå til innhold

Trenger et råd

marlamamma´n til Jørgen

Anbefalte innlegg

Gutten min er snart seks måneder. Han legger seg mellom 18 og 19 etter en flaske, og vil da gjerne ikke ha mat igjen før rundt 04 en gang. Problemet er at han våkner fem-seks ganger til likevel, og når vi sover på et annet rom er dette litt slitsomt. Han trenger bare smokken og et par ord ("nå er det natt og da sover vi") før han roer seg igjen, men vi må jo likevel opp og inn til han. Er han for liten til å begynne med søvntrening? Noen som har vært borti det samme og som har noen tips om hva som kan gjøres? Går det over kanskje? Da vi flyttet ut av rommet han ligger på for et par måneder siden våknet han kun da han skulle ha mat. Dette er i grunnen noe han har begynt med de siste par ukene, etter at han begynte å få grøt. Den får han forøvrig på formiddagen, så jeg tror ikke den har betydning. Hjelp..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5519840-trenger-et-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og for at det ikke skal bli noen misforståelser:

Jeg vil ikke at han skal sove natten i gjennom, for all del, mat skal han få. Jeg vil bare at han kanskje ikke behøver å våkne alle de andre gangene i og med at det tilsynelatende ikke er noe likevel.

han er jo bare 6 mnd enda så det kan jo hende at han savner å ha dere i nærheten når han sover. jeg tror at små barn er svært ulike når det gjelder behovet for å ha foreldrene i nærheten om natten. Hva med å prøve å flytte han inn på rommet deres igjen..? Trygg søvn uten å måtte skrike tror jeg er en viktig ting å kunne gi barna våre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...