Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har du lyst titte litt på meg om min fremtid innen forhold?

Har vært noen slitsomme å for meg nå, men for tiden er jeg litt på flørt, men holder meg veldig tilbake, for redd for det ikke skal bli bra.

Alle sier jeg må tørre å satse.

Har fortalt han jeg flørter med at jeg trenger tid, og han sier han ghar god tid... vanskelig dette her. Kan du se noe, burde jeg slippe noen av sperrene jeg har på meg selv.?

Jeg er født 27.05.84

og kan du ellers se noe om meg eller omgivelsene rudt meg?

Håper på svar.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5519657-villemo3blitt-anbefalt-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

han 05.07.82 hun 27.05.84

Joda, første kortet forteller om et dårlig selvbilde. du føler du ikke har nok. Tap av tillit og selvtillit. Muligens også har du slitt litt økonomisk?

Du er redd for å satse og tape. Redd for såret stolthet, noe du sikkert har opplevd før. Tapet er kanskje mindre viktig enn stoltheten din? Noe er imidlertid i omløp, og kortet om kjærlighet kommer opp. Det er et positivt kort og tyder på at en spesiell person er kommet inn i livet ditt. Neste kort er et av de mest positive kortene en kan få. Det tilsier at om du satser har du alt å vinne. Harmoni, balanse, varig lykke. En oversvømmende gledesfølelse vil bre seg over deg. Kortet varsler om varig lykke og forsterkende bånd.

Jeg ser også antydig til bryllup i det nærmeste året. I hvert fall en sammenknytting av to familier.

Ble du noe klokere?

tusen tusen takk or at du tok deg tid ;)

Stemmer veldig at jeg har veldig dårlig selvtillit, og tiltro til meg selv. så trenger helt klart jobbe med det.

Bryllup.. joja.. min bror og hans samboer har forlovet seg, så bryllup blir det om 2 år.. kanskje det du så... hmm.. spennende.

Virkelig

Tusen takk igjen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...