Gå til innhold

April: En liten "hjertelig" oppdatering

vb-76

Anbefalte innlegg

Var på sykehus kontroll med Didrik 12 juni. Da skulle legen snakke med Riksen om hva som skjer videre, siden legen vår ønsker operasjon til høste og de på Riksen ønsker å vente...

Så en uke etterpå får vi et hyggelig brev fra legen. Han åpner brevet med å skrive "Kjære foreldre".. og avslutter med "God sommer" Det var så hyggelig, jeg føler at han skikkelig bryr seg, og vi er ikke bare "en av mange pasienter". Det varma så godt!

Han hadde tatt opp Didrik på hjertemøte på Riksen, og vi vil få innkalling til høsten dit. Da skal han ta innvending ul av hjerte for å se enda tydligere hvordan det ser ut der inne. Utfra dette skal de avgjøre om han blir operert til høsten eller ikke..

Håper virkelig de kan operere nå og at alt blir vellykket! Samtidig gruer jeg meg masse til et nytt sykehusopphold og alt det som er rundt. I tillegg starter jo jeg i ny jobb 1 august og det betyr en del fravær derfra, jeg hater å være borte fra jobben, selvom det er en gyldig grunn.

Jeg har ingen anelse om når det kommer til å skje noe igjen... skulle gjerne visst sånn ca når.... men det er kanskje greit å ikke vite alt heller.

Fikk forresten hjertebarnas kalender i posten i dag, (som vi hadde bestilt) Veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er så kjekt å føle at de virkelig bryr seg. Håper virkelig dere får gjort den operasjonen og at det går bra slik at Didrik kan bli helt frisk og rask.....greit å bli ferdig men operasjonen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra og ting ordner seg. Greit å få gjort det å vite at han blir helt bra. Godt å vite at du har en lege som tar dere persoligt. Kosligt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere er fornøyd med helsetilbudet! Er så mange som sliter med leger som ikke bryr seg osv, så det unner jeg dere virkelig!

Håper Didrik blir helt frisk snart:o) God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...