Gå til innhold

gjør det noe omsnuppa ligger på magen til pappa litt? Han røyker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min røyker og, men han må jo ha lov til å holde babyen sin for det... Men han har ein fast rutine på å vaske hendene/ansiktet + ta ein tyggis etter han har vore ute og røykt, eg vil definitivt ikkje ha røykelukt verken på småen eller i huset.

Så lenge han ikkje røyker samtidig som babyen ligg på magen hans går det nok bra.

Hvor gammel er babyen?

Og når røykte pappaen?

Og hvor mye røyker han?

Klart babyer må få ha nærkontakt med fedrene sine!!!

Men om sambo tar en røyk (han røyker av og til) så må han bytte klær og dusje etterpå!Og han får ikke kose med babyen rett etter røyken.

Men jeg er ganske hysterisk når det gjelder røyk da.Pga allergi i familien og redsel for krybbedød.

Men for all del,pappaen MÅ få lov å kose!

Ja herlighet. Før i tiden så røyka dem jo inne og overalt. Å ligge på magen til pappan går helt fint. Samsoving med røykende foreldre skal man passe litt på da men...

La pappan få kose mose kose :)

Annonse

Skal innrømme at siden babyen min lever i en røykfri tilværelse til vanlig så rynker jeg litt på nesen når folk som lukter røyk skal kose veldig med ham..spesielt om de har på seg tjukke hårete gensre som også lukter masse røyk, og skal ha ham inntil den.

Men jeg er klar over at risikoen er minimal. Jeg bare liker det ikke :)

Både meg og pappaen røyker.. Skal vi ikke ta i barnet vi da...

Nei trenger ikke være overhysteriske... Vasker hender før jeg tar i han.. MEn dusjer ikke etter hver røyk.. Da hadde jo vi ikke hatt mer hud igjen på kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...