Gå til innhold

Umulig å kjenne liv før i uke 15++, enter er det lèmus eller at tarmene beveger seg dere kjenner. MANGEN TAR FEIL OM DETTE

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du dette når det er flere som sier de kjente liv tidligere. De merker vel senere i svankgerskapet om de samme følelsene fortsetter. Synes det er litt rart av deg å være så bastant på noe som andre føler!

For noe tull! På hvilket grunnlag kan du si noe slikt? Dette er mitt tredje svangerskap og jeg vet hva jeg skal kjenne etter. Dummeste jeg har hørt! Har du lest litteratur om svangerskapet i det hele tatt????

Jeg fikk til og med bekreftelse fra jordmor sist på at det godt kunne ha vært spark jeg kjente i uke 14. Pga framoverliggende livmor, morkake bak fosteret og fosterets leie så kjente jeg det veldig tidlig. Selvsagt ikke hver dag! Regelmessig liv kjente jeg ikke før uke 18 eller noe. Samme denne gangen.

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Er det mulig...?! Hva slags kjøkkenbenkforskning har du å vise til?? Dummeste jeg har hørt på lenge! Jeg er gravid med min andre. Med den første kjente jeg ikke liv før i uke 21, denne gangen var det da lenge før uke 15... Dustehue!

Sier du dette bare for å provosere?

Jeg hadde rar følelse i magen, uke 14 tror jeg.. snakket med jordmor om dette, og hun sa det var barnet som sparket..

Da spurte jeg henne om d virkelig gikk an så tildig i svangerskapet, å hun sa helt klart, for d er forskjell fra kvinne til kvinne. Noen merker tidlig, mens andre merker mye senere.

• 2 uker senere...

Dette kan du umulig si noe om da hvert enkelt svangerskap er forskjellig! Jeg kjente liv før uke 15 i flere av mine svangerskap, dette er mitt femte og regner med at jeg også vil kjenne liv før uke 15 og spesielt siden det er tvillinger.Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge!!!!!! Hva er det som gjør at du kan være så bastant å si dette da??? Hvor mange svangerskap har du vært igjennom???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...