Gå til innhold

Villemo3, jeg lurer på et par ting :-)

Anbefalte innlegg

Hvis du har tid, selvsagt!

For en stund siden spådde nattinatt at jeg kom til å få meg jobb i august... Fremdeles har ingenting skjedd, så jeg tenkte jeg skulle spørre deg om du ser noe? Tror du det løsner snart? Og ser du eventuelt hva jeg kommer til å jobbe med? Jeg er født 25.04.78.

Så lurer jeg på noe ang en god venn av meg, f. 10.02.73. Til tross for at vi begge har partnere, har vi alltid hatt god kontakt og visst hvor vi har hatt hverandre. Vi har god kjemi og har vel innimellom sett på hverandre som mer enn venner også (uff, ja, sånn er det visst). Nå har han plutselig kuttet kontakten, og jeg er litt lei meg. Ser du noe her? Har det skjedd noe? Kommer han til å ta kontakt igjen?

Mulig dette er vanskelig å svare på, men jeg spør allikevel, fordi jeg er så utrolig nysgjerrig!!

Ha en fin kveld!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk opp bare positive kort! Herlighet! Skjer det ikke mye gledelig i ditt liv fremover, så vet ikke jeg:) Alt tyder på at en jobb er på vei til deg :) Du virker som en jente med fast grunn under føttene. Du har avsluttet en fase i livet og er klar til å begynne en ny. Det skjer noe! Du vil oppleve action og at ting bryter igjennom. Ikke minst vil du få følelsen av frihet. Verden ligger for dine føtter. Angående arbeid, får jeg opp arbeid innenmenneskerettigheter, likestilling og det som har med å hjelpe andre mennesker å gjøre. Stemmer dette? Jeg får også opp interess for språk, skrive, tale. Du har kanskje en tendens til å overanalysere alt mulig og er en hobbypyskoterapeut?

Jeg får frem at du ikke skal være redd for å ta det første skrittet dersom du er interessert å innlede et forhold til noen.

Hei igjen!

Nå så jeg plutselig at dere begge hadde partnere fra før. Det la jeg ikke merke til at du skrev.

Da må jeg bare råde deg til å tenke nøye gjennom hva du vil. Det er ikke alltid gresset er grønnere på den andre siden, og tenk over at det finnes to tredjeparter som kan bli såret i denne situasjonen. Er det barn innblandet, blir situasjonen straks mer alvorlig.

Håper du finner ut av det. Lykke til!

Hei på deg! :-)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så raskt! Utrolig spennende å lese det du skriver. Fantastisk at du fikk opp bare positive kort! Du har rett i så mye! Om du har rett i at det ligger en jobb og lurer til meg, blir jeg utrolig glad, jeg har drevet og søkt på jobber siden før jul... Sønnen vår har fått barnehageplass fra august av også, og det er en fordel om vi greier å betale for han, he he.

Du har rett i at jeg er klar for noe nytt. Mange års studier er over, og jeg føler meg også "ferdig" med å være hjemmearbeidende i denne omgang. For meg vil det føles som en frihet å få bruke utdanningen min i praksis, få nye utfordringer og tjene egne penger!! Jeg har tatt en utdanning som tilsier at jeg kan jobbe med det du sier. Jeg har søkt på jobber som omhandler det å hjelpe folk ut i arbeidslivet, jeg har også søkt på en doktorgradsstilling som omhandler barns oppvekst og rettigheter. Dette er to jobber jeg har veldig lyst på! :-) Jeg håper så inderlig mye at kortene dine viser riktig!

Og joda, jeg er glad i språk og skriver mye, får se om jeg klarer å leve av det etterhvert. Og overanalytisk er jeg så absolutt! Slitsomt, sier mannen min, he he. Tolker og styrer, snakker og ordner. Hobbypsykolog er jeg stadig vekk. Snedig at du fikk opp dette.

Når det gjelder ekteskapet har det vært på vippen i flere år. Det handler om å satse eller ikke satse, men vi klarer aldri å ta noe valg. Vi har vært nære på å gi opp flere ganger, og vennen min har vært en fin støtte oppi det hele. Derfor er jeg så bekymret for om han har valgt å kutte meg ut av ulike grunner. Blir skikkelig lei meg om han vil kutte kontakten for godt. Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden, men noen ganger kan alt føles helt riktig bare, det er da det er litt skummelt, hvis du skjønner :-).

Hm, vanskelig å fatte seg i korthet!! Håper du fikk en god tilbakemelding!

Det er så gøy når ting stemmer, for med tarotkort er det så mye som kommer opp, og jeg må liksom dra ut det jeg tror kan være relevant.

Moro med tilbakemelding-og ikke minst er det kjempekjekt når en får opp sånne positive kort som jeg gjorde med deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...