Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei fikk tips av ei vennine om denne siden.. er litt skremmende for mye med henne stemte. så kanskje jeg skal bare prøve å se.

Jeg lurer på fremtiden med henhold til forhold. hatt noen år med mye frem og tilbake nå, og blitt mye brukt. men for tiden erjeg litt på flørt. noen som kan se hvordan dette vil gå? om det er noe.

Jeg er født 27.05.84

lurer også på jobben, vil jeg finne noe mere spennende?

Håper på svar. er spent

Klem Putsj

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5519164-f%C3%B8rstegangs-sp%C3%A5dom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Får opp at det dukker opp ein i løpet av hausten,rundt oktober.Får opp at det kan være ein som du kjenner,som du gjerne treffer når du er ute "på livet".Får faktisk opp at det kan være snakk om at dere to blir gift etterkvart.(2010)

Ser ut som dere får tre barn,to jenter,og ein gut.Når det gjeld jobben,så kan det sjå ut som at det dukker opp noko nytt i løpet av 2008 for deg.Lurer på om du ikkje tar noko studie eller kurs etterkvart.Har du tenkt på det kanskje?Masse lykke til videre i livet.Klem

Tusen takk fro du tok deg tid ;) setter pris på det.. dere har sikkertnoen henvendelser om dagen ,

Han jeg flørter med er en kamerat av min bror, de har fåt mere kontakt i det siste, og derfor ser jeg han mere også. så vi kjenner jo hverandre.. kanskje det med oktober allerede er skjeddd? ikke vet jeg...

synes det er så vanskelig dette her.. jeg låser meg liksom helt.

Tusen takk for spådommen.

Studier er noe jeg ikke har tenkt veldig masse på. men selvfølgelig en mulighet.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...