tøffetøtta Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Å Charlotte er så søt for tiden.. Spurte henne i går om hun skulle ha pupp, jo da løp hun til sofan og tok med sæ puta og kom mot meg.. Så søt.. Kommer også med bleie til oss nå når hun har bæsja på seg. Utolig hva de forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma@work Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Oi, det var flott. Jeg vet ikke hvor mye sebastian forstår på den måten som du beskriver, men han leter (og finner gjerne) eks. (leketøys)hunden når vi spør. Men nå er det også litt vanskelig for ham da pappaen sier alle navn på tingene på norsk og jeg sier dem på dansk. Da kan han ofte få høre to betegnelser på samme tingen, så det kan vel gjøre enhver forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja, ikke sant. Blir litt overrasket over hvor mye de forstår og får med seg. De er så små men allikevel så veldig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå