Gå til innhold

Noen fler som er på`n igjen?

Anbefalte innlegg

Har termin 4feb. ikke kvalm eller noe ubehag heldigvis, bare utrolig trøtt og blir fort sliten!!!!!

Merker at tålmodigheten er ikke helt hva den var...spesielt når den lille engelen min på 1 1/2 går inn i trass alderen og legger seg på gulvet og hyler for det minste neiet hun får!!! Roer seg ikke før etter et kvarter heller...ubeskrivelig tøfft, tårene har nå begynt å trille for ingen ting...thi, hi, må nesten le litt også, samtidig som jeg blir litt redd for hva jeg har begitt meg ut på...!

Noen andre som venter nr. 2 eller 3 rundt samme tid som har den minste anelse om hva jeg går igjennom?? ;ø)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5519047-noen-fler-som-er-p%C3%A5n-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!! Har og ei jente på 1,5 år. Var på kafe i går. Ho fekk maten sin før meg. Då ho hadde ete opp, og eg fremdeles venta, vart ho kjempe sint. Hylte, og ville ikkje sitta og ikkje stå osv. Fekk ho ikkje til å stoppe. Av hensyn til andre gjestar måtte me gå....utan at eg fekk eta. Må sei at ho stort sett er veldig grei, men var litt ekstra trøtt då. Har av og til liknande episodar, men det er mest heime, og der er det lettare å handtere. Trudde og at tårene skulle begynne å renne der på kafeen, mens alle såg på meg.

Har forresten termin 18.februar.

HEi!

Kjenner meg godt igjen! Jeg har også ei jente på 1 1/2 år. Har termin med nr. 2 16 febr. Jeg er så trøtt for tiden. GRUSOMT å stå opp kl.06.30 og være 100 % tilstede med jenta mi. Det blir lange dager, selv om vi koser oss. JEg går bare å drømmer om å få sove....Er litt kvalm, men det går greit.Tårene kommer også ganske fort hos meg og jeg har lite tålmodighet med mann og barn. Huff, håper det snart skal snu!

Jepp, jeg er også på´an igjen (tra-la-la-la-la)!! Har en Prinsesse på 1 år, som jeg trodde hadde kommet i en liten trassalder, men skjønner utifra innleggene over at det ikke helt er tilfelle, he-he. ;o)

Jeg er også mye trøtt, er heldigvis hjemmearbeidende og kan sove når Prinsessa sover på dagen - men humøret er det verre med! Akkurat som forrige svangerskap er jeg fryktelig humørsyk og irrasjonell. Huff og huff - trøsten er at det går snart over!!

Har termin 2 feb. og har det helt likt som dere. Blir irritert for den minste ting og stakkars sønnen min han skjønner jo ikke hva som går av mamma. Håper det snart blir bedere og vi kan glede oss over svangerskapet uten for mye plager av ymse slag.

Annonse

Samme her, har ei jente som blir 14 mndr om ei uke, og har termin 17.-20.- februar. Hun vil IKKE hvile om dagen, ikke legge seg om kvelden, ei heller sove om natta, med mindre hun er i vår seng..... Arrrgh!!!

Jeg sliter med en kronisk sykdom (hender og hofter), er under utredning, vi har akkurat fått en hvalp, pappaen jobber overtid rundt ti timer hver dag, pluss seks dager i uka i hele sommer, svigers er sure fordi jeg er på vei igjen, min mor har kjøpt seg hus og trenger litt hjelp, min far har giftet seg med en liten djevel, og har lite kontakt med oss.

ÅÅÅhh, så godt det er å gå gravid og kunne ta livet med ro! :) NOT!!!

hehe... Bare en liten klagesang fra meg! Hehe... Vi koser oss veldig da, og gleder oss kjempemasse, og ja, babyen var planlagt og etterlengtet! :)

Hei, ja kjenner meg igjen...

Har ei jente på 1 1/2 og gutt på 4. Jenta er ganske så bestemt for tiden. Hun tester oss ut skikkelig nå, legger seg ned på gulvet og bare hyler. Jeg pleier å late som ingenting, men det tar ei stund før hun gir seg. Da gutten min var i trass-alderen funka dette bra, han ga seg fort. Men jenta er ganske mer bestemt av seg....

Og skjønner dette med tårer som triller, jeg skjønner nesten ingenting for jeg tåler ikke mye for tiden...er også veldig kvalm så jeg orker ikke mye.

Jeg kan ikke vente til andre trimester kommer for oss februardamer altså!!

Hei! Jeg ser at jeg har ventet lengre enn de fleste før jeg får nr. 2. Har ei 3 år gammel jente fra før som også er født i februar. Hun tester grenser så jeg kan bli sprø. Det har heldigvis blitt bedre i det siste. Nå blir hun bare fornærmet og gråter for seg selv på rommet sitt.Men jeg trodde det med å prate som en foss kom i 4 årsalderen..Jeg blir smårar av å ha henne hjemme med meg. Jeg har ferie en god stund og vil gjerne ha henne litt hjemme hos meg( Hun får 4 uker ferie senere). Noen dager må jeg bare plassere henne i barnehagen for hun kjeder seg når hun ikke får leket med barn.

Jeg var lite kvalm med henne. Det er ikke tilfellet nå, så jeg gjør svært lite hjemme selv om jeg har fri. Litt dårlig samvittighet. Skal til Hellas om to uker og veldig spent på om det går bra med varmen der nede. Noen som har erfaringer med sydentur så tidlig i svangerskapet? Heldigvis er jeg ikke så trøtt lenger.Jeg har vært kjempe skeptisk til å få en nr 2 fordi jeg syns det var så tøft med nr 1( Ikke fødselen). Er litt redd for å bli helt utslitt når knøttet kommer og man skal ta vare på begge hjerteknuserne sine. Ungene skal jo følges opp.

Har forresten termin 16 februar 2007

Hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...