catine Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei dere! Nå er det en stund siden jeg har skrevet inn her. Har bare vært i lykkerus og det er helt ufattelig at det ble vår tur på forsøk nr. 3. Idag har vi vært på UL og der kunne vi se et bittelite frø. Vi kunne også se at hjerte dunket og det var veldig betryggende. Legen sa at når en kunne se hjerte slå så minket risikoen for å abortere og det var ganske så godt å høre siden vi bare er 6 uker på vei. Vil bare si til alle dere her inne at vi var jammen meg nær ved å begynne å tro at det aldri kom til å lykkes for oss, og tanken på andre alternativ tok mer og mer tankene etterhvert. Ved siste forsøk gjorde jeg alt jeg kunne, men var egentlig ganske så negativ fordi jeg trodde ikke det kom til å gå denne gangen heller. Men det gjorde det og da glemmer man veldig fort alt det vonde som har skjedd. Jeg meldte meg inn her ganske så med en gang jeg begynte på hormoner før første forsøk og har jevnlig skrevet dagbokinnlegg for meg selv for å få ut tanker. Nå jeg ser på dagboken min nå så skrev jeg det første innlegget i september 2005, og det er jo snart 1 år siden! For et grusomt år dette egentlig har vært, men så utrolig verdt det akkurat nå.. Lykke til alle sammen! Gi ikke opp- det blir deres tur- det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5518930-gravid-etter-icsi-og-n%C3%A5-6-uker-p%C3%A5-vei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer med verdens største under ! Lykke til, du har masse fint i vente. Kanskje vi snakkes på BIM til høsten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5518930-gravid-etter-icsi-og-n%C3%A5-6-uker-p%C3%A5-vei/#findComment-5520866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå