r r r Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Lurer på hvor mye brød ungene deres spiser til et måltid? Hvor lenge holder det før de blir sultne igjen? Mini vil sjelden spise så mye brød og grøt det vil hun helst ikke ha lenger. Men jeg syns hun blir så fort sulten når hun spiser brød. Kan jo ikke gå rundt og spise mat annen hver time... Noen som har tips til hva som kan få henne til å spise mer brød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 her går det som regler i en skive. hu spiser ofte mer om hu får spise selv. blir mye klin men da spiser hu i det minste. det går 3-4 timer imellom. drikker ikke mme mer enn morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SOMMER :) Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 er som jeg skulle skrevet det selv, stort og lite troll:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. juli 2006 #4 Del Skrevet 1. juli 2006 ja,jeg også stort og lite troll.... Junior spiser vanligvis én brødskive - kliner veldig dersom han spiser selv. Vanligvis 3-4 timer mellom hvert måltid, og får kun mme morgen og kveld, men på morgenen er han ikke så interessert lengre (da får han mme etter grøt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lane- Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 På morgenen spiser hun halv porsjon grøt, og en skive uten skorper. Dvs. hun spiser 1 skive hvis hun synes om pålegget.. Det er bare da hun spiser skive- på kvelden spiser ho grøt og til lunch spiser ho yoghurt og frukt. Holder seg vel mett noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå