Gå til innhold

februar gravid


Gjest

Anbefalte innlegg

hvoran går det? du er i mine tanker hver dag. og jeg krysser fingrene for at den lille spira di har det bra. vi skal jo ligge på samme rom jo :o)

 

stooor klæm <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper også det går bra :o) VI skal ligge på samme rom... hihi... Å spise kveldsmat sammen....

 

 

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du:-( har der ikkje så bra, koste meg sånn her inne og ville så gjerne følge dere hele veien men er redd for at jeg må inn på bli gravid igjen...får svar på mandag på hcg testene..men har ikke blødd siden onsdag, da blødde jeg lyst blod..i do bare, uten klomp..håper det kan være en blodåre eller noe..leste noen her inne som hadde det i uke 10..

skriver på mandag hvordan det gikk:-) snakkes, godhelg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ligge på rom med dere, men jeg ligger nok på et helt annet sykehus på ca samme tid. :o)

Straks 7+4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som er flink å telle.. var 6 uker den 14.. så da er jeg??? for et ork... denne tellinga.. hehe.. vi ligger i stavanger... du får komme ned rett før termin , og hyle og bannes sammen med oss;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du 8+3 når klokka passerer midnatt. :o) Ligger litt foran oss i løypa da. Måtte frem med mobilen og se på kalenderen....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, må inn her i dag og...blør litt mørkt i dag..jaja, jorunn her og skal ligge med dere:-) gir meg ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest litt rundt om kring... og de som har mistet sier at de blødde friskt blod, med klumper.. ikke mørkt.. tenker på deg, og krysser fingrene for resultat på mandag. masse klemmer <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe deg puls klokke, trener med det hver gang jeg, det er genialt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg høyt her.....hehehehehehehe.... Du må være skikkelig i vimsen for tiden, så vittig, du er jo så skjønn, ikke få ganger du har lagt inn feil innlegg nå, hehehe.....

 

Det er så deilig å se når noen er så oppslukt i den lille at det som er rundt egentlig bare er der....

Jeg var veldig sånn med den første, hahaha....

 

Lykke til vennen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt tullete... Har aldri vært SÅNN distre før liksom...hehe..:)

Går litt fort i svingene og sånn..:) Men jeg er jo helt harmløs da, så da får folk seg en god latter....iallefall når det blir sånn "god dag mann økseskaft" opplegg av det....hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...