Gå til innhold

har så lyst å teste....har så lyst å teste...

Anbefalte innlegg

...har så lyst å teste at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.Det kribler i kroppen og testen brenner i skapet på badet. Brenner like mye som penger i lommen til en 8 åring...

Tok en test for 2 dager siden osm var negativ, men hva hadde jeg forventet 1 uke før IKM -til å le av nå, men måtte liksom bare prøve... Babyverden sier at en test KAN være positiv om 5 dager så det er bare å smøre seg med tolmodighet.. men det er jammen ikke lett....

har ikm på torsdag og regner med den er negativ. kan neppe være så heldig 2 ganger at vi får det til med en gang!

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg, jeg skjønner deg., Men IKKE test enda......

Jeg får positiv test ganske raskt, med raskt mener jeg 3 dager før ikm.. Og jeg fikk negativ test 4 dager før ikm.. Det skjedde sist jeg var gravid også,, så vent litt lengre med å teste Rose.. Det er altfor få som får pos test så tidlig som 5-6 dager før ikm... Så du gjør lurest i å vente.. Helst til 3 dager før ikm, og hvis du klarer så gjerne til ikm dagen!

Klem og en tube med tolmodighet fra

Dere er vel begge rett rundt IKM nå? Hvordan har det gått?

4 dager igjen for meg og har fremdeles lyst til å teste, men må nok drøyde det noen dager til. Tror ikkke jeg kommer til å teste før fredag, -hvis jeg klarer å vente så lenge....

Det er jo så spennende å se om det klaffet !!

Føler at symptomene er der, spesielt trøttheten. Men men, den som lever får se er det noe som heter...

Lykke til iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...