Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 uff, har begynt å få litt vondt i korsryggen fra tid til annen. Ikke menssmerter, men sånn sliten-vondt.. er 9 uker.. Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Absolutt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Synes det er rart og ha så vondt i ryggen å bare være 8 + 2 !!! Hadde bekkenløsning med min først men ryggen begynte ikke å verke så fort da !!! Men alt skjer så fort denne gangen...magen er i gang og på kveldene ser jeg ut som jeg er 4-5 mnd på vei...helt vanvittig!!!men litt koselig og føler meg litt mer gravid da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 ja, det er ganske moro å virkelig føle seg gravid:) kan smerter i korsryggen være tegn på bekkenøsning vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Sliter også med vondt i korsryggen. Men det får gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 me 2... selv om jeg er kortere på veg enn dere! :-) men syns på en måte at det er godt å "kjenne" på kroppen at man er gravid..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. juli 2006 #6 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg er ikke sikker,men min mor (HEHE) sier at det er nok bekkenløsning..Hun har fire av oss å sier at ryggen hennes har vært vond fra tidlig i svangerskapet å hun har hatt bekkenløsning med alle 4!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå