Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei alle sammen I dag har jeg vært røykfri i 6uker. Er såååå stolt av meg selv. Jeg var en som røyket 15pr dag og har alltid sagt at den dagen jeg ble gravid ja da var det slutt. Så ble jeg gravid, og det var ikke så lett. Nå som testen viste 2 blå streker skulle jeg bare slutte. Nei det klarte jeg ikke. Trappet ned fra 15pr dag til 1-2 dagen etter. Forsøkte å kutte men klarte ikke helt. Jobbet med saken og begynte først å kutte ut på jobb, det gikk overaskende bra. Men tror du røyken var god når jeg kom hjem. En dag ble jeg så kvalm av røyken at jeg ikke orket tanken og kuttet ut. Var røykfri i to uker så sprakk jeg, og var i gang igjen. Om ikke enda mer sint på meg selv. Så begynte magen å bli større og jeg ønsket å slutte for barnet, meg selv og ikke minst slippe å høre og føle hvor dum og egoistisk jeg var. Nå tok jeg kun et par trekk av røyken til den jeg var sammen med når suget kom og det holdt. Til slutt røyket jeg så lite at jeg prøvde å ikke spørre om noen trekk og det gikk fint noen dager. Til slutt helt bra. Det har vært j....... tøft, og nesten værre da nikotinen var ute av kroppen og hodet begynte å styre. Det var aller værts da telefonen ringte og jeg ikke kunne gå ut på verandaen å ta en røyk. Sluttet å ta tlf når den ringte til tider for jeg fikk så sinnsykt lyst på røyk. Enda værre var da sommeren kom og venner kom og vi skravla satt ute å kosa oss og de røyka. Jeg vil bare si til dere at stå på og jobb med saken, alle som prøver fortjener stor ros og oppbacking for det er veldig vanskelig. Håper dette er til hjelp for noen og ja jeg savner fremdeles røyken og må jobbe med meg selv nesten hver dag. Lykke til alle sammen og dere er kjempeflinke:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5518555-v%C3%A6rt-r%C3%B8ykfri-i-8uker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Gratulerer saa masse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5518555-v%C3%A6rt-r%C3%B8ykfri-i-8uker/#findComment-5525721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå