Gå til innhold

Trimester og hovedemne.


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Titter innom fra Bli gravid og ønsker først å få gratulere alle som "har klart det"

 

Jeg husker godt sist jeg var gravid. Hovedemne i 1 trimester var symptomer og MA/SA

Når jeg endelig bevegte meg over i 2. trimester dreide 90 % av alle innlegga om ultralyden.

Til syvede og slutt kommer man seg til 3. trimester, og der dreier det seg om fødselen.

 

Beklager å måtte si det, men det virker som det er litt slik enda. Og det må vi vel bare godta. Når man er i 1. trimester er det de kritiske 12 ukene man er opptatt av og det er da vel det disse sidene er for, gi informasjon og støtte til de som lurer på noe.

 

hvis man ikke skal kunne stille et spørsmål fordi man er redd for at andre synes det har blitt gjentatt for ofte så må da det være litt dumt?

 

Selvfølgelig er det trist med alle som mister og det kunne kanskje vært laget et eget forum som dekker spørsmål om dette slik at man slipper å uroe dem om endelig har klart å bli gravide. Det er jo tross alt bare en liten del som ikke klarer seg.

 

Kanskje et forum med tittel " reddselen for å miste" eller noe slikt hadde vært noe.

Er man redd må man få lov å spørre om råd og vink, men jeg husker selv hvor bekymret jeg ble av å lese alle innleggene og det er ikke alltid like lett å holde seg borte.

 

Lykke til alle sammen, jeg håper det går bra med dere alle. (og at jeg kanskje hører til her selv om en ukes tid!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Helt sant som du skriver! Det er virkelig det de tre trimestrene handler om for det meste.

Men det skal det og gjøre!

Skravlesiden og de andre forumene dekker jo andre ting.

Selv om vi kan spørre om alt her og. Men det er kanskje lettere og få svar på andre ting som ikke handler om svangerskapets første trimester på skravlesiden. Der blir jo alt tatt opp!!

 

Men lykke til til deg! Og velkommen hit! Jeg drar herifra om en uke heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...