LINDA*** Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Vi var jo en del som hadde IKM i dag (eller i morgen). (Jeg har etter mine beregninger IKM i dag.) Testet negativt i går. Ingen mens i dag. Ingen sææærlige symptomer Prøver å teste i morgen tidlig. Dette er så superspennende at jeg har ikke ord på det... Så lenge TR ikke har kommet, så lever jeg i håpet :) irrrrriterende å ikke vite hva som skjer med sin egen kropp...
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 masse lykkeønskninger på vei til deg ))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 *håper* masse for deg sunshineC";) *+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+* TEST Lykke til!
LINDA*** Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 hvordan gikk det med deg, vilsågjerne?? Fikk du grand-tanta på besøk, eller hvordan ligger det an??
melkekua™ Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg testet idag tidlig med strips - den var negativ uten tvil. Tenkte å teste igjen imorgen...men det kan jeg glemme nå, fikk nemlig den hersens tanta for noen timer siden ( Lykke til med testing dere andre 30.juni ikm'ere ;o)
LINDA*** Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2006 au da.... Jeg følger deg fra i morgen av mest sansnynlig. Har en følelse av mens på vei. Så... Det er så kjipt å ikke vite hva som skjer.... Men sånn er livets spilleregler.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Ingen tante enda sunshine.... Så det blir nok som du spådde,jeg ender opp med å vente sammen med deg...Men ingen tegn på tanta enda heller,har hatt en god følelse til nå,men er i ferd med å gi opp nå...Lykke til sunshineC";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå