Gå til innhold

Juni: Min junigutt vil ikke komme ut..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle i juniklubben,

begynner å innse at min store junigutt har bestemt seg for

å bli en juligutt istedet.. Så jeg kan vel like gjerne "flytte over" til juliklubben.. sukk..

 

Han veier allerede over 4 kg, og terminen var for tre dager siden. Har åpning og jordmor mener han kan komme når som helst- men jeg tviler på at det blir action på denne siden av kalenderbladet..

 

Er jeg sistemann som venter, eller er det flere som

fortsatt venter i juniklubben?

 

Lykke til alle sammen- med eller uten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Nei du er ikke den eneste som ikke får juni barn:-(

 

Jeg er nå 7 dager over terminen, og holder på å gå på veggene her.

Har snakket med føden, og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe til poliklinikken imorgen for å få overtids kontroll den 5 juli. (og ikke den 7 som legen min hadde fortalt meg).

 

Har begynt å få vonde kynnere, så jeg håper det skjer noe snart...og det må bare skje før onsdag:-)

 

lykke til alle som ikke har født enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det enn er en mager trøst, så kan jeg jo si at jeg vet akkurat hvordan du har det nå.. Selv har jeg overtidskontroll på tirsdag om det ikke skulle ha skjedd noe til da..

 

Jeg krysser fingrene for at blir mødre i helgen! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 7 dager over termin. Babyen er nå blitt 3,9 kg, men fremdeles ingen tegn på fødsel.

MEN - det positive er jo at fedrene får en uke ekstra pappapermisjon da ;o)

Det er heldigvis sol og jeg har begynt på ukens tredje bok... Ikke så mye annet å gjøre ;o)

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok å flyttet over på juli siden jeg..... ikke noe tegn til at babyen kommer de neste 4 timene, så jeg har gitt opp juni.....

6 dager over nå....., men om ikke annet, en dag nærmere!!!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir en juligutt her og. Jeg er 4 dager på overtid og må innrømme at jeg har prøvd ALT av kjerringråd for å få guttungen ut. Når ingenting har virket er det jo tydeligvis bare å smøre seg med tålmodighet og tenke at det nå ikke lenger er snakk om uker til han kommer, men dager:) Lykke til jenter:) Vi får satse på at alle føder i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Må vel krype til korset jeg også å innse at det ikke blir noe junibaby på meg. Er 4 dager på overtid, og humøret er noe svingende. Veksler mellom håp og skuffelse! Natt til torsdag var jeg helt sikker på at noe var på gang, hadde vonde(!) kynnere i ni timer før det stoppet opp. Så....Men pappan får jo en uke ekstra permisjon:) Hurra for det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Godt det ikke bare er meg..er nå 11 dager på overtid..det er rett og slett lov å være lei nå!!han vil jo ikke ut..:) Har fått overtidskontroll på sykehuset mandag morgen, men jeg håper jo hele tiden at det skal skje ett eller annet,, Men det ble visst juliklubben på meg og!!men det er som dere sier, np er det bare snakk om dager og ikke uker..det er jo alltids noe også da:) må ta med oss alt av det positive oppi all ventingen!De ligger nok trygt og godt inni magen og koser seg!tror det er alt for godt der onne, he he:)

 

Ha en fin dag alle sammen! sender litt fødestøv og ønsker alle lykke til videre!håper det skjer noe med oss alle snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...