Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Idag var jeg hos legen fordi jeg har følt meg usikker pga hovne lymfekjertler. Sykepleieren ville prøve å høre hjertlyd selv om det kunne være tidlig sa hun. og det var det jammen meg en hjertelyd, 150, kunne høre det klart og tydelig. Da legen kom inn trodde hun ikke helt på det tror jeg, så jeg spurte om hun kunne prøve også. og det var det igjen! Utrolig sa hun, hun hadde aldri hørt det så tidlig før. )) Gjett om jeg ble glad! Alt er bra med den lille bolla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 er forøvrig 9 fullgåtte imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 hmm* er mange her som sier de har hørt hjerteslag i uke 6! ... er det det samma som hjertelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har SETT hjerteslag i uke 6,(ultralyd) og vet mange som har det.. kanskje det du har lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 En kan ikke høre hjerteslag i uke 6 vel? Begynner ikke hjerte og slå rett etter uke 6 da? Eller tar jeg grundig feil? Prøvde og finne hjertelyden i begynnelsen av uke 9 vi og, men det klarte hun ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 er så mange her inne som sier de har sett på UL hjerteslag i uke 6..asså da har man gått 6 fulle uker.. står oxo det her på "fra uke til uke" at i uke 6 begynner hjertet å slå.. men jeg er ingen expert..lurer litt selv oxo.. men husk at ikke alle kan se det for det kommer vel ann på åssen fosteret ligger tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 30. juni 2006 #7 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei. Jeg har vært på ul denne uken og var da 6+4 og da fikk jeg høre hjerte slå, spurte om jeg kunne få høre og det fikk jeg:-) Så hjertet kan man høre så tidlig som 6+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #8 Del Skrevet 30. juni 2006 man kan se hjertet slå på ultralyd from 5+2 rundt der, det stemmer. men når legen lytter etter hjertelyd er ikke det det samme som UL. de bruker den "lytte-dingsen" (nå følte jeg meg smart:) og det er mange som ikke hører hjertet før 12 uke. Ikke alle som får tidlig UL og da lytter man gjerne etter hjertet etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå