Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Du lurte på SF-målet mitt i uke 36. Det var 31 cm, to mer enn deg altså så det kan godt hende at bebisen din har en fullstendig normal vekt og lengde Masse lykke til!
Cat&Gullungene Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Tusen takk for den opplysningen ;-). Babyen er veldig aktiv for tiden, så jeg tror vel også innerst inne at alt er som det skal vœre. Når har termin forresten? Hva er SF-målet ditt nå? Lykke til du også forresten!!!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Termin var 20. juni, men hun kom 6 dager over tiden. Hun er så rolig og skjønn! Bortsett fra at hun spiser mest om natta, så skriker hun nesten ikke i det hele tatt og ligger og sover mye. Helt motsatt av storebror som hylte døgnet rundt stakkars. En utrolig forskjell på de to. Vi er så lettet og glade Håper du får en fin fødsel du også og at alt står bra til. P:S: I tillegg til lavt SF-mål var jeg inne til sjekk for tjukk nakkefold og greier, tok morkakeprøve, ekstra sjekk av hjertet. Man skulle tro at NOE måtte være galt, men nei, absolutt ingenting Som regel er alt bra, heldigvis!!!!!!
Cat&Gullungene Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Ok, sorry meg, jeg går litt surr i alle folka her inne innimellom ;-). Gratulerer så mye med den lille prinsessa ihvertfall. Så bra at alt er i orden, og så heldig du er som har et av hvert kjønn ;-). Det ønsker jeg meg og etterhvert ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå