Gå til innhold

Til cat og mini *29.07.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du lurte på SF-målet mitt i uke 36. Det var 31 cm, to mer enn deg altså så det kan godt hende at bebisen din har en fullstendig normal vekt og lengde :)

Masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for den opplysningen ;-). Babyen er veldig aktiv for tiden, så jeg tror vel også innerst inne at alt er som det skal vœre. Når har termin forresten? Hva er SF-målet ditt nå?

Lykke til du også forresten!!!

Skrevet

Termin var 20. juni, men hun kom 6 dager over tiden. Hun er så rolig og skjønn! Bortsett fra at hun spiser mest om natta, så skriker hun nesten ikke i det hele tatt og ligger og sover mye. Helt motsatt av storebror som hylte døgnet rundt stakkars. En utrolig forskjell på de to. Vi er så lettet og glade :)

Håper du får en fin fødsel du også og at alt står bra til.

P:S:

I tillegg til lavt SF-mål var jeg inne til sjekk for tjukk nakkefold og greier, tok morkakeprøve, ekstra sjekk av hjertet. Man skulle tro at NOE måtte være galt, men nei, absolutt ingenting :) Som regel er alt bra, heldigvis!!!!!!

Skrevet

Ok, sorry meg, jeg går litt surr i alle folka her inne innimellom ;-).

Gratulerer så mye med den lille prinsessa ihvertfall. Så bra at alt er i orden, og så heldig du er som har et av hvert kjønn ;-). Det ønsker jeg meg og etterhvert ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...