Gå til innhold

idag ....kan noen svare??

Anbefalte innlegg

har jeg følt mg sjikkeli stygg og feit...og hatt halsbrann..

spiste to god morgen yoghurter til frokost(hr fått dilla på vaniljeyoghurt)

så var jeg så kvalm da jeg kom mpå jobb så jeg spiste salat med kyllling...

spiste bittelitt grøt til middag...åsså har jeg drukket solo smoothie jordbær..

er d pga maten jeg har halsbrann ell?? og pga yoghurt jg ble kvalm kansje??

har og vært daaaaautrett de siste par dagene...dem ringte fra jobben klokka 9 i morres, og da orke jeg nesten ikke åpne øynene...klarte ikke dra mg opp av senga før 12....

måtte bare gå hjem fra jobb etter 2 timer var helt i ørska...

har jobbet ca hver dag siste månedene og er vandt med det å legge meg 12 sovne 2 om natta å stå opp å gå på jobb 8...har ikke vært noe problem å være til 4 da liksom...men nå legger jeg meg 11 å sovner med en gang å greier så vidt stå opp om morgenen...

kan d ha seg sånn at HVIS d var eggløsning jeg hadde i begynnelsen av uka(hadde jo el slim)

kan d ha klaffet (vi hadde sex dagen før jeg fant el slim)

å komme symptomer såå tidlig???

ellers føler jeg meg ikke gravid akkorat..men bvet ikke hvordan d føles heller da...plis svar=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5518267-idag-kan-noen-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok så kansje d er håp da???:D:D:DD:D:D:D

..men jeg er ikke sikker på om d var el jeg hadde da...siden jeg har 32 dagers syklus og var på dag 8 i syklusen...mensen var så vidt ferdig ser du....men jeg har ikke funnet el slim tidligere etter jeg sluttet med p-pillene i desember...så kansje d var el...at d bare ikke har blitt helt stabilt liksom...

og d var el slim helt sikkert! så jeg er ganske sikker på d var e(fant d på mandag)l, og i o med at vi hadde sex dagen før så kan d jo hende=)(hadde sex søndag)

håper virkeli d klaffet da..for vi har ikke hatt sex siden søndag..ejg har vært så innmari trett at jeg haer sovnet med en gang jeg så senga mi...

Graviditetstegn:

uteblitt menstruasjon

ømme bryster

større brunt felt på brystene

tretthet

raskere sliten

fryser lett

humørsvingninger

mensmurring

magekramper

et hardt punkt nederst på magen kan kjennes med hånden

smerter i korsryggen

nesten lignende vokseverk i kroppen

stikkninger i området rundt halebeinet

tykkere hår/tynnere hår

blødende tannkjøtt

spenn/vondt i tennene

munnsår

halsbrann

ofte dobesøk

kvalme

stikk i magen

kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)

skiftende hard/løs mage

begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)

sukkertrang/sitrustrang

tørste

overfølsom luktesans

endrede matønsker (liker ikke yndlingsretten sin osv.)

ny glød

vannsamling i kroppen

leggkramper

skjelving

svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )

hodepine

Annonse

har ikke hatt littegrann murringer, men vet ikke om jeg kan kalle d murringer serr du..

har vært tissetrengt og måttet veldi mye på do å gjøre andre ting..så tror kansje di murringene var andre murringer enn mensmurringer da...:/

har ikke tatt noen test siden d var på mandag jeg fant el slim...og d er jo ikke mer enn noen få dager siden...ble ferdig med mens på søndag som var , da var d bare veeeldig lysebrun spotting.

så d er jo under en uke siden alt dette her har skjedd..så noen test er vel tidlig..:s

syns d var rart jeg skulle få så tidlig el og, dagen etter mens liksom...

men d var el-slim, og da kan d jo ikke vært noe annet enn el....

(mens var også rar ser du...hadde vanlig mens fra den 18ende...så på fredagen var den egentli ferdi, men på lørdagen kom d ferskt blod plutseli...så kom den lysebrune spottingen på søndag...)

jeg skrive litt i hytt og p, men håper du skjønner og kan svare=)

Det stemmer faktisk det.. ikke vet jeg hvorfor men dagboken sier så. Det var første måned etter at p-pillene var kuttet ut. Det var ikke akkurat planlagt så jeg viste ikke hvorfor brystene var så ømme at jeg ikke kunne ligge på magen. Men pga at det ikke var planlagt så føler jeg at jeg kan stole på at det ikke er noe psykiske symptomer...

Hmmm merkelig!

Og du hadde EL slim allerede mandagen etter??? Det var tidlig, men nå er jo ingen sykluser like....

Hvis symptomene vedvarer i flere dager framover hadde jeg tatt en test ettehvert...ikke godt å si hva som er normalt! Har du forresten korte sykluser?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...