Rose -3. troll i 2012 Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Da jeg har 6 dager igjen til IKM og jeg ikke følte jeg hadde noen symptomer (med nr 1 fikk jeg symptomer 14 dager før IKM) trodde jeg at alt håp var ute denne måneden. Ja ja tenkte jeg, kanskje likegreit, har jo hoppet over noen dager med folat så .....Vet jo at svangerskapene kan være vidt forskjellige, men det er litt lett å tro at når en fikk symptomer tidlig 1. gang så skal en liksom ha det neste gang også... Men så leste jeg her inne på symptomlista, gikk videre inn på www.krakle.com/ventenett og fant flere symptomer og plurselig sitter jeg igjen med 5 symptomer så håpet er der enda.... Likevel så er symptomene slike som ikke nødvendigvis tilsier at jeg er gravid, men det gjelder å klamre seg til de håpa vi har.... Lykke til alle sammen!
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Alt håp er ikke ute!!! Jeg har blitt gravid 2 ganger, og de var helt forskjellig fra hverandre. Den første gangen hadde jeg kjempe mange symptomer, mens den andre gangen hadde jeg ingen!!! Husk at alle graviditeter er ulike og unike!!! Hold oss oppdatert...det er så spennende og høre! Lykke til! -------(@
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 hei... Oj,den lista var litt lang(symptomer) Mange symptomer som jeg ikke trodde kunne være tegn på graviditet en gang..hehe.. Når jeg leste nedover,fant jeg ut at jeg har 11stk AV DI SYMPTOMENE!Ble helt paff jeg...Venter å venter på mensen... Så kanskje ikke alt håp er ute som du sier!!Krysser fingre å tær.. Klemmer<3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 ja,den lista er lang ja...mye nytti som står der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå