Gå til innhold

Heisann, ny her


makkapakka med spire

Anbefalte innlegg

endelig positiv test.. Sliter veldig med tretthet og kvalme.. Føler jeg ikke fungerer på jobb. jobber i barnehage.. Jeg er vanvittig slapp, kort lunte og veldig kvalm i perioder. Har ikke lysst å fortelle de jeg jobber med at jeg er gravid, men de lurer jo på hva som er galt, eller hvorfor jeg er så trett.. Er litt flaut, føler meg lat.. Når sa dere det på jobben??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med positiv test:-) Føles godt ikke sant??

 

Jeg for min del har sjokk enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles heilt fantastisk, tror ikkje det heilt har gått opp for meg enda. Helt uvirkelig.. Skal fortelle samboeren idag, han kommer hjem fra oslo om et par timer. gleder meg..

Skal ut på byen i morgen da, er sandvolley i stavanger nå, så blir problemet med å forklare hvorfor jeg ikke drikker:O)

Når fant du ut at du var gravid?? Prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=)

 

Jeg testa positivt på tirsdag tror jeg.. Jeg hadde NULL symptomer.. jeg trodde ikke engang at jeg hadde el.. hehe..

 

Vært prøver i over 2 år jeg faktisk.. Blitt gravid, men mistet. Nå har jeg fått litt hjelp til å beholde.. Og denne gangen føles det virkelig helt annerledes.. jeg er mer rolig om du skjønner=)

 

Men vi deler vel terminklubb vi da?? Jeg har termin 8 mars...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, og gratulerer med spira!

Jeg er 7+3 i dag, og hadde tenkt å holde det hemmelig en stund på jobben, men fikk høre for noen dager siden at flere var begynt å spekulere i om jeg kunne være gravid. Jeg som trodde jeg var så diskre! Nytter visst ikke å holde noe hemmelig der, nei. Går ut i ferie om 2 uker, og vil prøve å holde det unna "offentligheten" til da, for da er jeg jo langt på vei når jeg kommer tilbake. Men kan liksom ikke lyve heller når noen spør meg direkte. :o)

Ikke så lett å holde det skjult hvis man er mye kvalm, da vil det fort bli spekulasjoner. Men du må ikke føle deg lat iallefall, vi har lov å være litt trøtte og slappe nå. Eventuelt kan du skylde på allergi, og si at allergimedisin gjør deg slapp. :o)

Lykke til videre med den lille i magen, og ikke la deg skremme av alle skrekkhistoriene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulere med magen!!!

:) Er det ikke deilig når det klaffer?

Har bare et lite tips til deg, og det er å gå til en akupunktør og ta akupunktur mot kvalmen!!

Jeg var døds kvalm!! Og med den så ble jeg så sliten at jeg bare orket og sove. Tvang i meg mat, men du å jeg slet!!

Så gikk jeg inn på www.akupunktur.no og fant min nærmeste akupunktør. Jeg dro opp der meg kvalmen langt oppi halsen! Og kom hjem til svigerinna mi med matlyst!! Eller jeg hadde ikke matlyst, men følte meg utrolig sulten!

Siden har jeg tatt gjevnlige behandlinger, men er du heldig så går kvalmen over for godt etter et par behandlinger. Det koster 300 kr ca pr gang, men vel verdt det!!

Jeg fungere så godt nå og klarer og ta meg av mine to gutter!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...