Gå til innhold

Hvor mange pupp i hvert måltid gir dere....... :)

Anbefalte innlegg

Jeg føler lillegutt aldri blir fornøyd. Han spiser ganske rolig, og tar seg tid ved puppen. Og til slutt sovner han. Løfter han opp for å rape han.. og han er bare såååååå slapp... hehe

Da tror jeg han vil sove , og legger han ned, men etter to min er han lysvåken og smatter som bare det, da vil han ha pupp igjen...

Noen ganger må jeg gi pupp tre-fire ganger før han er førnøyd..

Er det riktig??

Føler han henger i puppen hele dagen, og begynner allerede å bli drittlei av å amme... Det er jo synd , for er jo egentlig glad for at jeg kan. Men det er så utrolig frustrerende.... Kan jo ikke dra på butikken å handle en gang, i tilfelle han våkner å skriker etter mat. Dårlig med melk i pappan sitt bryst...:)

Han sover ganske lang økt om natten(5-6 timer) men på dagen er det nesten bare sutring eller pupp.

Noen som har noen gode råd???

Lillegutt er forresten bare tre uker gammel

Fortsetter under...

Jeg er på langt nær noen ekspert, men prøver meg likevel.

Hva med å prøve å vekke ham igjen med f.eks bleieskift. Da orker han kanskje mer med en gang og får fyllt opp magen.

Tror det er normalt at de kan "henge" ved puppen når de er så små - spesielt når han sover så godt om natten. Men kanskje du kan ta en tlf til helsestasjonen og høre om de anbefaler å gi tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...