Gå til innhold

http://www.ivfer.com/hcg.htm

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe meg ver så snill.da jeg var en uke og to dager forsinket m men så var hcg på 68 4 dager senere var den på 138 og her inne på limken prøvde jeg å skjønne dette men er ikke flink i engelsk..noen her som gidder å gå inn å se om de kanskje kan finne ut hvor langt på vei jeg er ..er nå snart 3 uker siden jeg skulle hatt mens..er gravid men spent..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud!!!!! det må du jo klare og finne ut av selv!

var det noen andre som ble gravid for deg også eller??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym, det går ann å være litt hjelpsom, å ikke drive å klage så, hu spurte om et uskyldig spørsmål, trodde det var derfor dette forumet var her, for å hjelpe folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du regner første dagen i siste mensen..og finner terminkalkulator på denne siden :-) lykke til..og anonym: du trenger ikke svare hvis du ikke kan hjelpe de som spør!! tenk den gang du lurer på noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk men det stemmer ikke med at orøvene var jo neg en uke etter ventet mens og hcg nivå viste å vere 68 1 uke og tre dager etter jeg ventet mensen..bare lurte på hva det sto på den siden jeg skrev øverst jeg er ikke flink i engelsk..takk for dere som vil hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, HI!

Du har en fin stigning og det er det som er det viktige!

Du har også helt normale verdier i forhold til hvor langt du er på vei.

Befruktningstidspunkt og eksakt når egget fester seg er jo vanskelig å si med nøyaktighet.

Kroppen starter ikke å produsere hCG før egget er festet. Det kan være derfor du hadde negativ test en uke etter IKM.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er veldig taknemlige for svar har to barn fra før men er usikker når det gjelder den hcg vvå blir rar jeg he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...