Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Da har jeg endelig godt ut i permisjon. Har vært i god form hele veien og men vært sykemeldt 20% den siste måneden. Nå skal det bli deilig å ta det helt med ro og ruge i fred. Men samtidig var det faktisk litt vemodig å gå fra jobb i dag. Er butikksjef og føler jo at butikken er litt min, og så skal jeg ikke jobbe der på et år?!! ;-P Bra jeg får et annet prosjekt å henge fingrene i om en tre ukers tid!! ;-D Ønsker alle mammaer en riktig god helg!
elin25 Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Skjønner hva du mener. Men du skal nok få nok å henge fingrene i ser du:-) Kos deg de siste ukene med den lille i magen.
Hoppetussa Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Slapp av og nyt tida! Jeg går også ut i permisjon nå, formelt sett. Er lærer, så jeg har allerede hatt 1 1/2 uke fri... Har jobba fullt gjennom hele svangerskapet, og jeg merker at det er innmari godt å kunne hvile ut og bruke tida på seg selv og forberedelser til jenta kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå