Gå til innhold

Blir jeg singel eller forblir jeg gift???

Anbefalte innlegg

Jeg har en stor avgjørelese jeg må ta ang meg og min mann. Sitter inne med tanken om og lever seprasjonspapirene..finne meg eget sted og bo og fast jobb.

Kommer noe av dette til og skje??

Eller er det jeg som er vinglete og ikke vet hva jeg vil??

Magefølelsen min sier det er riktig..men er så redd og såre han..

Jeg 070875

Han 120474

Fortsetter under...

uff da...er du helt sikker...jeg vingler så mye frem og tilbake..hvet ikke hva jeg skal gjøre....hadde så god kontakt med han vennen min 070877 men hvet ikke hva som skjer jeg...kan du se noe?? Han sier så mye forskjellig..blir det noen gang oss to??

Jeg har jo kommet inn på skole og alt..og nå raser alt sammen...har jo så lyst til og fullføre det året...men har ikke noe mere peiling enn det...hva skjer med deg??

Hallo igjen.

Eg var litt rask istad.Det som kjem opp er jo mykje det som dere står midt oppi no.Vil anbefale at dere jobber med ekteskapet deres,søker hjelp utenfrå,for ei skilsmisse er ikkje noko ønskelig situasjon å gå igjennom,ikkje for nokon av partene.Viktig at dere begge jobber for at ting skal fungere,og venter med å avgjere noko før dere har fått tid på dere.Kanskje du skal halde fast med skulen,og sjå korleis ting utvikler seg etterkvart,gjerne det blir så bra for deg,aaat det gagner dere begge,om du skjønner kva eg meiner,at du får gjort noko som du trivest med.Eg er ikkje så alldeles sikker på at det blir noko med deg og vennen din.Det beste no er å la tida jobbe for dere.Masse lykke til

Hei!

Merkelig at du sier at vi skal jobbe med ekteskapet og at jeg skal ta det skole året...får det er nettop det vi driver og snakker om..er litt nifst detter her...du leser meg jo som en åpen bok!! Alt det du skriver her..er nesten som det skulle vært mine tanker...skummelt...!!

Nei jeg tror heller ikke at det bli noe med meg og vennen min..orker liksom ikke og sette ekteskapet mitt på vent bare for og se..livet er for kort til det...

Tror du jeg og mannen min vil klare det?? Han er jo værdens mest forståelsesfulle mann..og snille som dagen er lang...nesten så jeg ikke fortjener han...!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...