Blomman Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 kan ikke flere legge ut om sine ammetåker, jeg skrev om min i en annen tråd - finn det den som vil. Gjør fryktelig mye rart og glemmer alt mulig - flere?
Mamma til tre Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Eg er også veldig glømsk. Det som skjer nesten daglig er at eg koker vatn i vannkokeren for å lage meg te, finner på noko anna å gjere og kjem ikkje på vatnet før det er blitt lunka... Tidligare då eg kokte flaskene til lillegutt, hendte det eit par gonger at e g gløymte at dei stod på kok. No har eg fått meg sterilisator, litt tryggere det.. Ting som skal handles må skrives ned med ein gong eg kjem på det. Ellers gløymer eg det igjen...
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 jeg er xtrem.. jeg for ned på buda , handlet,betalte og gikk derifra.. mannen for ned etter jobb og hentet varene. uff og uff:) Skulle hente barnetrygda. Leverte den i posten, stod å pratet litt også bare gikk jeg..føler meg helt distre.(butikkdama sprang etter meg med pengene da:) ) Trodde virkelig ikke det skulle bli så gale Gjort mye annet men tror ikke jeg tør å skrive det ned;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå