Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

sniker meg over fra 1 trimester.. Lurer så innmari på når dere kunne ane magen? Jeg er 9 fullgåtte uker imorgen, men magen min virker like flat bortsett fra at jeg er litt oppblåst fra tid til annen.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynnte faktisk å se liten antydning allerede i min 10.uke. jeg er første gangs, så dette er tidelig. Nå kan man se det litt bedre(er i 13.uke), men den er fortsatt veldig liten

Skrevet

d variere voldsomt fra person t person. Ei venninne av mæ klart ikke å skjul magen lenger enn nånn uka, mens ei anna ei va gravid i 7 måned før d vistes. Min mage har så vidt bynnt å syntesa nuh, e 4 å ei halv måna på vei.

Skrevet

Hvis du tenker på hvor liten knøttet er når du er 9 uker på vei (20-30 mm) så er det kanskje ikke så rart at det ikke vises enda. Jeg trodde jeg fikk mage tidlig, måtte begynne med gravidbukser rundt uke 12, men så gikk den faktisk tilbake og forsvant helt(!!). Jeg regner med at den første lille magen var mer luft enn baby... Men så fra ca uke 16-17 begynte den å komme ordentlig og vokser nå sånn at jeg omtrent kan se forskjell fra dag til dag. (er nå i uke 23). Det er som sagt tidligere veldig individuelt når magen kommer men de fleste begynner å få litt synlig mage når det nærmer seg uke 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...