Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg spyr ikke, men er uuuuuuuuutrolig kvalm hele tiden. jeg har ikke hatt mat lyst på 2 mnd å blir gal av det. Jeg er veldig glad i mat så dette er ikke noe. Har tatt av mange kilo, å dette er ikke bra på denne lille kroppen jeg har fra før. med en gang jeg blir svulten kommer det ekstra mye kvalme. dette var mitt første skikkelige klage innlegg. Jeg vil selvfølgelig gå gjennom alt for den lille, men det er ikke greit når jeg er så kvalm, slapp og svinnel hele tiden

Fortsetter under...

d e itj greit nei, men du e nuh heldig som ikke spyr da. Æ hang over doskåla i nesten 3 måna æ. Gjekk ned over 7 kilo, men d e greit m den store kroppen æ har. Ikke klart æ å tren å æ låg stort sett på sofaen. Men nuh e æ over 4 måna på vei å i storform, så d bli nok bra snart ska du sjå. Nuh trene æ styrke, går mæ lange tura å livet e berre hæli:) Men klart vi har lov t å klag litt, for ka slags plaga e d egentli fedrene t der små barna vårres slit m?

Har du prøvd akupunktur? Jeg var skikkelig dårlig lenge, med mye oppkast. Hadde skikkelig hodepine i tillegg. Ble så og si helt fin etter bare få behandlinger hos en dyktig akupunktør. Kan anbefales på det sterkeste!! Jeg vet akkurat hvordan du har det, og det er en fantastisk følelse å kunne nyte god mat igjen. Jeg hadde jo ikke lyst på noe i det hele tatt. Bare tanken på mat var kvalmende.. Akupunktøren jeg gikk til holder til i Moss.

Jeg har spydd, men det var nesten bedre, for da ble jeg litt bedre etterpå. Nå er det sånn at jeg NESTEN spyr hele tiden. jeg er svulten hele tiden, men har ikke lyst på mat. Jeg har ikke prøvd akupunktur nei. har ikke penger til det da jeg måtte si fra meg sommer jobben fordi jeg ikke tåler noen lukter(skulle jobbe på ett sykehjem) og ikke orker å gjøre noe før jeg blir utrolig sliten. Jeg berre gleder meg til jeg kan spise all den gode maten igjen. har tatt av 4-5 kg, å det er nok på lille meg. Nå vil jeg ha kiloene mine tilbake:)

Annonse

Jeg gikk til akupunktur da jeg prøvde å bli gravid: jeg vet at hun er veldig flink. men problemet er vel at i sommer så ligger vi veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig dårlig an økonomisk. Vi har 20000 vi skal leve på til ut august. Å meste parten går vel nesten i rekninger. Så det går berre ikke an

Jeg er i samme båt, men jeg kaster forstatt opp. Jeg er mer eller mindre kvalm hele dagen og de fleste dagene får jeg bare i meg bittelitt middag - som dagens eneste måltid. Fryktelig mye som smaker vondt på returen. Jeg hadde det slik sist jeg var gravid også - gjennom hele svangerskapet - så regner desverre med at det blir slik denne gangen også. Ille når selv ikke vann vil holde seg nede i denne varmen...

Hvis du ikke greier jobben så må du få sykemelding hos lege, da får du sykepenger istedenfor lønn. Selv om du ikke har begynt ennå! Få sjefen din til å anslå hvor stor stillingsandel du skulle hatt.

Når det er sagt, så er det mange fødestuer/klinikker som kan gi deg akupunktur gratis. Hvor bor du? Hvis du bor i Trøndelag så kan jeg anbefale Levanger sykehus. Trygdekontoret dekker reiseutgiftene tur retur.

Hva venter du på? Ta grep og bli bedre! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...