Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 komme sivende ut uten at man merker det? Jeg har fått en del utflod den siste tiden, og lure da på om kanskje det kan komme noe fostervann sammen med den uten at jeg merker noe? Noen som vet? Hilsen gravid i uke 33+5
elisa* Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Jordmor sa til meg på siste kontrollen at dersom en var usikker på om det var fostervann som kom ut, burde man kontakte fødeavdelingen, og få det undersøkt. Dersom hodet er langt nede vil fostervannet sive ut, og ikke fosse ut, som det gjør på film....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Var hos JM i går og hun sa at den lille lå langt nede i bekkenbunnen, men hun nevnte ingenting om at fostervannnet kunne komme ut. Var så mye annet å snakke om, så det ble ikke nevnt. Kanskje jeg bare skal ta kontakt med føden for å være på den sikre siden.
trollo Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Eg spurte jordmor om dette da eg var der sist, og fekk beskjed om at forstervatn ikkje kan lekke ut over tid (dager). Men ho sa at mange fekk tynn, blank utflod mot slutten og ofte trudde at det var fostervatnet som lakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå