Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Molly...syntes det var så innmari søtt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Oj, skrev dette i feil trimester jeg...hehe, men kult med deres meninger fordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg liker det ikke... Det rimer på Dolly, og barna mine skal ikke forbindes med tegneseriefigurer. Men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg spørte om det for ett par dager siden og fikk veldig positiv respons på det. Men desverre så er det sambo som liker det best.... jeg klarer ikke helt å venne meg til det, men det er veldig mange som er glad i det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 Det var et fint navn - litt artig klang på Molly... Ofte kan første intuisjonen være veldig riktig - et godt valg, synes jeg, et søtt navn. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 Det syns jeg faktisk var veldig skjønt!! Og ikke så mange som heter det heller... Men jeg skal ha Vendela jeg om jeg får jente. Passer til mine to gutter... Jeg er sånn som bestemmer navn så fort jeg vet hva det er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå