lillelarven Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 er så lei meg hva oss legen min idag , synes det er så rart har ikke kommet masse blo ingen smerte men urin prøvn hva neg men det hva ikke morgen urin . hva tror dere føle meg jo gravid , . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Huffda så trist da. Hvis jeg forstår deg riktig så har du vært hos legen som tok en test og den viste negativt? Det resultatet er jo helt sikkert å stole på dessverre. Vet ikke mer å si enn stakkars liten og forhåpentligvis lykkes du snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelarven Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2006 men snakket med jordmor og hun mente at siden testen hva tatt så seint at jeg faktisk hva gravid siden jeg ennå har symptoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvor mange uker er du på vei da? Ta en ny test i morgen tidlig så vet du det sikkert. Håper den blir positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 Nå er jeg så LEI av alle skrivefeilene til lillelarven! Ikke skriver hun riktig, og ikke tror jeg hun har vært gravid heller! Det er jo bare rør.... Lillelarven testa positivt, skrev hun for en stund tilbake, og (først nå) har hun vært hos lege som sier at det er negativ? Eller hva er budskapet hennes?? Skjønner ingenting av den dama der... Blod? symptomer? Har hun hatt et innbilt svangerskap? Eller hva er det hun driiiver med? Blir så irritert. Ja, jeg svarer på innlegget. For jeg blir engasjert. Og det har jeg lov til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelarven Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2006 så ikke skriv tilbake da blir utrolig lei meg for svar du skriver tilbake , ja jeg er gravid , ja har vert hos legen , fikk ikke annet en at de på labben synes at min urin hva så vanselig og lese , har jo gledet meg over denne graviditeten siden uke 5 og nå dette , er du gravid og hvorfor anonym , viss du må komme med dissse bemerk så please la vær - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 30. juni 2006 #7 Del Skrevet 30. juni 2006 holder med deg lillelarven! Ikke bry deg om disse anonyme som henger seg opp i, og irriterer seg over små skrivefeil, det er de som har et problem... makan til frekkhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verja Skrevet 30. juni 2006 #8 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei lillelarven (morsomt nick;-) Har vært i samme situasjon som deg for noen år tilbake. Testa pos hjemme x 2, vel to uker etter ikm, men fikk likevel negativt hos legen. Ventet så i over en uke, men ingen mens. Testa hjemme på ny og den ble da positiv også hos legen. Vent noen dager og test på ny hjemme - bruk morgenurin. Har selv brukt clearblue og den har gitt meg riktig resultat. Er den da positiv, prøver du legen påny. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 30. juni 2006 #9 Del Skrevet 30. juni 2006 Lillelarven..ikke bry deg om di rare innleggene her.. Å det kan hende at lillelarven faktisk ikke kan noe for at ho har masse skrivefeil, så ikke beskyld ho for å være dum og innbille sv.skap- det er faktisk sårende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå