Gå til innhold

Villemo3 kan du plz hjelpe meg:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp at du kanskje er tvilende angående fremtiden og evt. planer. Har du tenkt gjennom alt det harde arbeidet som må til på veien? Det er usikkert om det er karrieren eller det å få et nytt barn. Du har muligens slitt litt med gutten du har nå. Har han vært mye syk, allergisk eller hyperaktiv? Det kommer frem at du er sliten, muligens overarbeidet? Stemmer dette? Det du ønsker kan fremdeles oppnås, noe forsinket, men du må passe på helsen din. Er partneren din litt doven? Litt barnslig og ikke så opptatt av ansvar?

Har du litt følelsesmessige vanskeligheter? Det er som om det er stille før stormen, og du holder inne følelsene/meningene for å unngå konfrontasjoner/krangling. Muligens med partneren? Men det trengs en storm for å la alt komme ut så en kan starte på nytt. Jeg får frem at du er en kreativ person, kanskje med tiltrekning til det overnaturlige. Har du kanskje økt intuisjon selv? Du er følsom og har god fantasi.

Du kan får en hyggelig, følelsesmessig nyhet i år-mer enn det vet jeg ikke...

Som alltid, er dette bare en tolkning av meg og ikke fakta..

Annonse

Hei. Tusen takk for at du tok deg tid til meg ;) nå ble jeg veldig glad.

Noe av det du sier kjenner jeg meg godt igjen i- jeg er svært usikker på fremtiden, med tanke på skolegangen som begynner til høsten, og det er et hardt studie. Dessuten har jeg endometriose og er bekymret for å kanskje ikke få flere barn, ser du noe på dette? Så derfor stresser jeg nok litt i forhold til det. Er sein på mens denne mnd, så var litt usikker på om det kanskje kan være noe på gang?!

Når det gjelder sønnen min, så har han vært en veldig enkel baby- ikke hatt problemer i det hele tatt- heldigvis! han er født 04.02.05

Når det gjelder partneren min så har vi et veldig godt forhold, han er nok litt overarbeidet og sliten i perioder nå, men han er absolutt ikke en person som ikke tar ansvar.

Jeg har fått høre dette med det overnaturlige engang tidligere også, når noen brukte tarotkort og hun fikk opp noe med at jeg hadde god kontakt med moderjord (hva nå det betyr) og at jeg muligens burde begynne med healing. Er utrolig fasinert av alt som har med temaet å gjøre, men ser ikke på meg selv som en " sånn person" - altså jeg ser ingenting eller føler ingenting "overnaturlig"

Stemmer nok bra at jeg er følsom og at jeg har til tider veldig god fantasi :)

Får du opp noe mer på meg og samboer i forhold til barn, giftemål? Tror du at vi noen gang kommer til å få ei lita jente?

klem klem

Oj, da hadde jeg nok en del feil her ja...Ekkelt å skrive negative ting om kjæresten din når det ikke viser seg å stemme *skamfull* Menmen..Med tarotkort så er det mye som kommer opp, det er opp til hver enkelt hva man skal gripe fatt i og hvem det er det handler om. Som jeg har skrevet tidligere, var vel til Baas, så er jeg mer sånn som liker å holde i gjenstander som tilhører personer og/eller se de ansikt til ansikt. Jeg pleier å kunne danne meg et bilde av personligheten o.l. til personer umiddelbart etter at jeg møter dem. Men, enkelte personer er veldig vanskelig å lese, mens andre personer kan jeg få soleklare ting på.

12.02.85, 01.12.73

Jeg får nok en gang opp at du burde ta det med ro og hvile ut, tenke på helsen din. Jeg har forstått det sånn at endometriose ikke er en sykdom du går rundt og er "kronisk" syk av i den forstand at du trenger hvile, så jeg vet ikke helt hva dette skal bety. Dette med student kommer opp igjen; markedsføring, media eller musikk? Hardt arbeid kommer frem på ny; en økonomisk bedring? kanskje får du hjelp fra en utenforstående kilde?

Dette er helt rart, men jeg fikk opp mange av de samme kortene, og det samme kortet på slutten som sist! Enda jeg har stokket godt!! Plages du av intuitive fornemmelser du ikke klarer å tolke? Eller ekle drømmer om natten?

Det er nok som du sier, at du stresser veldig angående dette med å lure på om du får flere barn. At du allerede har et barn, er jo et positivt tegn:) Man vet også at stress påvirker sædkveliteten, så selv om kjæresten din ikke viser at han er urolig for dette, så er han nok det men skyver det bort for å trøste deg og holde motet ditt oppe. Jeg tror at dere har gode muligheter for å få flere barn om dere stresser ned og tar det med ro. Jeg fikk også opp dette med din intuisjon igjen, og at du er en fantasifull og kreativ person. Det er nok du som er den barnslige, og det er ikke negativt ment, men herlig barnslig og lekende.

Jeg vil ikke spå angående om dere får barn eller ikke, tenk så ekkelt å høre f.eks: nei, desverre, du kan aldri få flere barn. Da er det bedre å leve i håpet! Dette betyr IKKE at jeg har sett at du ikke vil få barn altså, for jeg har ikke sett hverken det ene eller det andre. Men jeg føler og tror at dere vil få flere barn om dere slapper av og lar tiden gå sin gang.

Dette var nok alt jeg fikk opp på deg..

Heihei. Det er så fasinerende å lese det du skriver. Takker så mye for at du tar deg sånn tid til meg. Jeg plages faktisk litt av intuitive fornemmelser og har ofte ekle drømmer om natten. Har alltid drømt mye og nesten bestandig bare masse rot og usammenhengende ting- ofte negativt!

Du har også helt rett i at jeg er barnslig og litt tullete av meg ;)

Hvis du liker best å se personen du spår, er det ikke muligheter for at du kan motta bilder på mail eller noe? Hadde bare vært moro å sett om du hadde fått om noe annet liksom. Men, nå skal jeg ikke plage deg mere ;) Jeg takker hjerteligst for svar!

Ha en riktig god sommer!

klem klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...