mamma til to skjønne Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg har termin 26.februar,ifølge terminkalkulator. Er altså i min 6.uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 var litt senere ute enn deg!:)har temin 3 dager senere!(1.mars) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til to skjønne Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Stilig.. ) Men ingen ting er vell helt sikkert før ultralyd.. Ikke det ,når jeg var gravid sist,var det bare 2 dager forskjell på menstermin og ultralydtermin.. Hvor er du fra forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 bor i bodø!:)og du da?har 2 små barn fra før av.nr.1 ble født på både min og ul.term.og nr.2 kom på min term.og 2 dager etter ul.termin!så håper denne babyen og er presis! er ditt/dine barn mange år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hris Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har termin 23 februar, så det er ikke så langt unna deg. Jeg har en fra før jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 spurte om hvor gamle ditt/dine barn er,men ser jo i nicket at du har en ifra før!hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til to skjønne Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har ei jente på 7 år. Så det blir rart med masse baby-dill igjen.. ) Jeg bor i Oslo(i snart 12 år faktisk..),men er fra Finnmark. Men det som er rart, er at datteren min ble unnfanget 3 juni for 8 år siden. Og denne lille også...3 juni.. Må være veldig befruktningsdyktig denne dagen .. hehe.. :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 30. juni 2006 #8 Del Skrevet 30. juni 2006 lett å huske den 3.juni da!he he:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå