☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det mulig at ting kan ha gått galt selv om jeg ikke har hatt noen blødninger? Var på ul i ca uke 6 fordi jeg hadde kraftige smerter, legen sa at alt så bra ut med fostret og viste meg hvor den lå, men jeg kunne ikke se noe hjerte som slo, og legen sa heller ikke : se der er hjertet, hun bare sa at alt så bra ut. De ville se om jeg kanskje kunne være gravid utenfor livmoren men det sa legen at jeg ikke var. Er idag i uke 8 ble bare bekymret når jeg leste om alle som hadde vært på ul i uke 6 og sett hjerte slå. Tenk om det ikke er noe hjerte som slår?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg var på ul.i uke 7 og da så vi hjertet slå,men det var ikke før hun sooooooooma det ganske mye inn.og jeg husker at jeg tenkte at det var dødt,for det var ikke lett å se!det er ganske vanskelig å se hjertet når fosteret er så lite.men er du veldig bekymret syns jeg du skal ta kontakt med legen din og kreve en ul.undersøkelse til!lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror det er I uke seks hjertet skal slå.... Har på følelsen av at det er nesten forskjellig fra person til person. For noen slår hjertet på når de er 6+3 og andre 6+6 for eks.... Så om legen sa at alt så bra ut så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Om du ikke skal tilbake til ny UL, kan du jo bestille privat UL da, så for du roet deg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojjo Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 var også på første ul i uke 6, pga masse blødninger og tull i begynnelsen, da var det ikke hjerteslag. Uken etter slo det så jeg må ha vært på første rett før..Be om å få en ultralyd til når du helt sikkert har kommet langt nok til å se. Det er ikke lett å beregne helt heller, etter ordinær ul ble jeg satt en uke tilbake på termin så da var jo første ul en smule for tidlig til å se hjerteslag. Ikke vær redd for å be om ul, for meg som strevde sånn i begynnelsen syns jeg det var det eneste som hjalp å få vite og se. Lykke til vh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå