Gå til innhold

Petraa!!!

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Er du her ??? eller dratt på ferie?? Hvordan går det med deg?? Jeg er nå svært urolig over ganske så stor endring i bevegelsene til knøttet. Antall spark er ikke mindre tror jeg, men de er mindre tydelig og svakere. OM jeg føler meg like urolig i ettermiddag så ringer jeg til føden. Var hos legen på mandag og SF mål var helt fint. OG babywatcheren min bruker jeg jo, samt at jeg jo kjenner liv minst en gang i timen,men det er blitt så veldig svake bevegelser spark.

Fortsetter under...

Hei!

Jo jeg er her, og det går stort sett greitt. Idag har jeg vert nokså bekymret, for jeg har kjent mindre aktivitet di to siste dagene, og heller ikkje så kraftige spark, men jeg prøver å si til meg selv at det sikkert er normalt. Skal til legen på tirsdag, og håper det går bra da. Jeg har perioder jeg er optimist og tror at alt skal gå bra, men så kommer det også snikende perioder der jeg er kjempenervøs, og jeg bare snakker, tenker om viss alt går bra. Jeg syns også det er litt "skummelt" og fortelle for mye om babyen til junior.

Koss gjekk det med deg utover dagen, har du snakket med føden?

Lykke til!

Så "godt" å høre at det er flere som meg ;-) he he-.- Nei, jeg har ikke ringt. Drakk et galss cola og la meg ned, da kjente jeg ca. 15 spark/bevegelser på under 7 min. Men så blir det stille når jeg ikek "oppmunterer" den lille. Dvs. det er jo noen dult innimellom hele dagen, men det er styrken på dultene jeg reagerer på . Men har også kjent et par litt kraftige i ettermiddag. Så jeg avventer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...