Gå til innhold

Spør her og ang slimproppen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor skal den være, hvordan skal den se ut og hvor lenge før fødsel skal den gå? Har termin om en uke, er nr 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, du er på slimproppjakt, skjønner jeg ;o)

Altså, den kan gå opptil en måned før termin. Hvordan den ser ut og hvor stor den er, kan variere. Det kommer også an på om hele kommer på en gang eller om det kommer litt og litt.

Som du så i en annen tråd her, så virker den ofte snørrete. Avogtil blodblandet, men det trenger den ikke alltid være.

Om hele kommer på en gang, har jeg lest om jenter her inne som har "funnet" noe slimproppaktig på en cm eller to. Men om det kommer litt og litt, er det vel mer som slimete, snørrete utflod :o)

Tja, det er det jeg vet/ har hørt da :o)

Skrevet

Takk for svar :) Første gangen slimproppen in gikk(1mann) så var den blod blandet og jeg føda samme dag. Men denne gangen var den slimete snørrete greier som kom på ca 1,5 cm lang.. ikke rundt el noe... Kan jo håpe det er noe på gang snart da:) *håpe håpe* :)

Kjenner litt murring i magen og ryggen, men ikke noe som jeg kan kalle veer. Men kan jo fortsatt håpe det er en benynnelse! :)

Skrevet

Det viser ihvertfall at et eller annet er i ferd med å skje :o) Jeg går også med murringer og en del kynnere innimellom- men det er vel et stykke til målstreken enda. termin om 17 dager :o)

Høres jo ut som om det er den berømte slimproppen du har fått hilse på ihvertfall :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...